Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

נכנסנו לישורת האחרונה של העונה בליגות הנוער-זמן טוב לעשות סדר במאבקי העלייה של שלוש הקבוצות הבוגרות של המחלקה-נוער, נערים א' ונערים ב'. שלושתן מובילות את הטבלה וכולנו תקווה שישלימו את המשימה-השגת טריפל-שלושה כרטיסי עליה לליגות הבכירות.

נוער: החיזוק יצב את השורות

קבוצת הנוער של המועדון מובילה את הטבלה עם 48 נקודות מרחק של נקודה מעל הפועל נוף הגליל וארבע מעל טוברוק (המקום השני הולך למשחקי המבחן) כאשר צפויים עוד מפגשי ראש בראש בשבעה המשחקים האחרונים של העונה. חניכיו של רם בן מיכאל התאוששו מהמשבר שפקד אותם בסיום הסיבוב הראשון ותחילת השני. עלי מולא, מגן ימני שהגיע מליגה א' וסיוון גפני, קשר אחורי שגדל במכבי ת"א עזרו לייצב את השורות. ירין גברי חזר לכבוש והוא מלך השערים של הקבוצה עם 15 שערי ליגה. מאחור נועל את השער אחמד עוואד שספג 15 שערי חובה בלבד. עוואד שחגג בשבת את יום הולדתו ה-18 חתם לאחרונה על חוזה לחמש עונות בקבוצה הבוגרת. שחקני הקבוצה הקפטן ראוף ג'בארין והחלוץ ג'ובייר בושנאק מתאמנים באופן סדיר עם הקבוצה הבוגרת ובושנאק אף רשם מספר הופעות בליגת העל. צוות הקבוצה הבוגרת אלישע לוי ועוזר המאמן מאיר בן מרגי מקבלים דיווחים שוטפים מרם בן מיכאל על שחקני קבוצת הנוער.

נערים א' – מתקרבים למאה שערים
הדברים זזים בכיוון הנכון גם כשמדובר בקבוצת נערים א' שמובילה את הטבלה בהפרש של 4 נקודות (65 נקודות) ומשחק חסר. איציק (קיקו) כהן בנה קבוצת התקפה קטלנית שכבשה עד כה 94 שערים ב-25 משחקים, ממוצע של קרוב ל-4 שערים למשחק-אחמד המאם כבש 33 מהם, ושחקני הכנף עלי חילף 16 ובירהאן סמייאן 11. גם כאן נותרו 7 מחזורים לסיום.

נערים ב' – בשם האיזון

הניצחון המרשים בשבת 0:3 על הפועל כפר סבא (המדורגת שלישית) שהובילה את הטבלה במהלך רוב הסיבוב הראשון פתח ממנה פער של 8 נקודות. הפער מהמקום השני בו נמצאת נוה יוסף עומד על 3 נקודות ולסיום העונה נותרו 10 משחקים. קבוצתו של יואב פרידמן מעמידה מאזן מרשים של 20 ניצחונות והתקפה שכבשה 89 שערים ב-24 משחקים. סגל הקבוצה רץ ביחד ברובו כבר מספר שנים (לעומת קבוצת נערים א' שנבנתה בשנה שעברה) והוא מציג קבוצה מאוזנת. מלך שערי הקבוצה הוא יעד גונן עם 23 שערים ואושר יצחק שהוסיף 15. ראוי לציין גם הבלם חסן מורה שכבש 7 שערים והשוער יוסי בן לולו שספג את כמות השערים הנמוכה בליגה (17 שערים).

רוח גבית מהנהלת המועדון

את קבוצות המחלקה והצוות המקצועי והניהולי מלווים באופן צמוד המנכ"ל רובי רגב וסמנכ"ל ומנהל מחלקת הנוער איתי רק, כאשר הבעלים יואב כץ נותן רוח גבית ונוהג להתעדכן מדי שבת בתוצאות קבוצות המחלקה. אגב, איתי רק לא מחמיץ אף משחק של שלוש הקבוצות הבכירות של המחלקה, כאשר גם רובי רגב נוהג לצפות במשחקים ובאימונים.
איתי רק: "השפיץ של פירמידת מחלקת הנוער הן קבוצות הנוער והנערים ואנו עושים הכל כדי לתת את התנאים האופטימליים. רובי ואני מעורבים בכל "פיפס" במחלקה, עומדים בקשר יומיומי עם הצוות והשחקנים ונותנים להם הרגשה שיש מי שתומך בהם".

גם בבסיס הפירמידה יש סיבות לאופטימיות. איתי רק: "במקביל להישגי הקבוצות הבוגרות הצלחנו להגדיל את מספר השחקנים הפעילים בקבוצות הילדים הצעירות, ולא פחות חשוב, הקמתו מחדש של בית הספר לכדורגל ובו פעילים קרוב למאה כדורגלנים צעירים".

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים