Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

סיכום משחק מאת רותם סגל.

הפועל אלמוג חיפה מסיימת את הערב עם נקודה למסע במשחק עם טמפו גבוה באצטדיון דוחא שהסתיים ב2-2, את השערים של האדומים כבש מלך השערים של הליגה אלון תורג׳מן הענק שרושם כבר 9 שערים ב9 משחקים, ושער ליגה מספר 23 ב-56 הופעות באדום-שחור!

המשחק נפתח בדקות טובות וקצביות מאוד 2 הקבוצות הגיעו למצבים אבל לא מצאו את המסגרת, בדקה ה32 האדומים כבשו באיום הראשון למסגרת כשלירן סרדל מצא את אלון תורג׳מן ברחבה בכדור גדול ואיש המקצוע שבא כל ערב לעבודה אלון תורג׳מן כבש את הראשון של הבחורים של אלישע לוי.

בישול רביעי העונה למספר 24.

דקה חלפה ותורג׳י כמעט וכבש את השני אך בעיטה שלו פיספסה את המסגרת במעט, ממש לפני סיום המחצית גיא מלמד סיים מקרוב לרשת וקבע את את תוצאת המחצית 1-1.

המחצית נפתחה עם שער שנכבש לאחר מהלך קבוצתי מרהיב, דודי טוויטו העביר כדור לתורג׳מן החלוץ הנהדר המשיך בנגיחה, שער 9 ב9 משחקים לאלון תורג׳מן שמקבע את מעמדו בראש טבלת הכובשים של הליגה, חילופים רבים ב2 הקבוצות איפיינו את הדקות שחלפו ובדקה ה72 המארחים כמעט והשוו את התוצאה אך מוטי ברשצקי פספס את המסגרת במעט, 5 דקות לאחר מכן סכנין כבר מצאה את השוויון כשמופלח שאלטה בעט כדור קשתי לעבר החיבורים וקבע 2-2 בערב כדורגל התקפי שנע מצד לצד, בדקה ה85 אלון תורג׳מן כמעט וכבש את השלושער כשבתום כדור קרן החלוץ התפנה ובעט לעבר השער הכדור כבר עבר את השוער אך גאנטוס הדף ברגלו.

בסיום 2-2 באצטדיון דוחה וחלוקת נקודות צודקת, האדומים יקחו מהמשחק הערב נקודה להמשך המסע כשגם היום הם הוכיחו שהם קבוצה שבאה לנצח, המסע של עונת 2021/22 עוד יהיה ארוך ומפתל אך הבחורים של אלישע מוכיחים שבוע אחר שבוע שיש עם מי לצאת למסע הזה בחזה מתוח וגב מורם.

השחקן המצטיין שלי הערב הוא ללא ספק אלון תורג׳מן מלך השערים של הליגה שממשיך לדבר על המגרש ולהוכיח שבוע אחר שבוע איזה חלוץ גדול הוא, אין ספק שתורג׳י ראוי להערכה בדמות זימון לנבחרת אבל בכושר הזה גם היעד הזה עוד יגיע, הופעה אדירה הערב של גולר בכל רמח איבריו.

כ1000 אדומים אדירים הגיעו לאצטדיון דוחא הערב לא הפסיקו לדחוף את הבחורים לאורך כל 90 הדקות ובסיום המשחק הודו לבחורים באדום על משחק הקרבה

שאפו ענק לכל אחד ואחד מכם ❤️

יוצאים לפגרה ננשם אוויר ונמלא את הריאות ובעוד 3 שבועות נפגשים בסמי עופר

וממשיכים בתנופה קדימה!

שיהיה שבוע טוב לכולכם

יאללה הפועל!❤️

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים