Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

סיכום משחק מאת רותם סגל

הפועל התאמה חיפה והפועל רעננה סיפקו הערב משחק כדורגל פושר ואגרסיבי באצטדיון המושבה, המשחק הסתיים בתוצאה 0-0 כאשר 2 הקבוצות ביחד לא ייצרו 5 איומים למסגרת.

המשחק נפתח בצורה מעט מבולבלת, 2 הקבוצות הרבו לאבד כדורים ושלב הגישושים נמשך דקות ארוכות, בדקה ה-25 יוג׳ין אנסה כבש לזכות רעננה אך השער נפסל בטענה לדחיפה בתוך הרחבה, גם לאחר צפייה במערכת הvar ההחלטה לא השתנתה. מנגד בעיטות של בן בסט ואראל כמעט העלו את הקבוצה על הלוח.

במחצית השנייה האדומים מחיפה שיחקו במערך התקפי כאשר גל אראל הוסט לעמדה מאחורי החלוץ ולירן סרדל עזב את עמדת הבלם ועבר לקישור, גם השינוי הטקטי לא הוביל לשינוי קיצוני ביכולת והפועל הסתפקה בעיקר במשחק לחימה.

בסיום חלוקת נקודות במושבה בהפועל שלנו יצטרכו למצוא פתרונות לכיבוש שערים כבר ביום שבת הפועל תל אביב מגיעה לסמי במשחק שהוא צומת לכל דבר ועניין, חייבים לחזור למסלול הנצחונות! חייבים לנצח כבר בבית!

איש המשחק שלי הערב הוא בן ווהבה, שחקן הרכש הנהדר הזה שהגיע מהפועל רעננה בן היה תמיד במקום הנכון בזמן הנכון בלם כל נסיון התקפה והיה ראשון לכל כדור, אם יש עוגנים שניתן להיאחז בהם בכדי לצבור אופטימיות להמשך בן הוא ללא ספק אחד כזה,

קרוב לאלף אדומים עשו הכל כדי לדחוף את האדומים

וזה הספיק רק לנקודה.

ניפגש ביום שבת ב16:00 בסמי

שבוע טוב לכולכם

יאללה הפועל!

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים