Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

איצטדיון לויטה

מאת יובל מרון | משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון להפועל, החמצות לשני הצדדים כאשר אוהד לויטה נעל את השער. 0-0 שלישי ברציפות בסמי עופר בין הקבוצות

המשחק הערב הפגיש שתי קבוצות שחיפשו ניצחון ראשון מאז מחזור הפתיחה. השורה התחתונה תיקו 0, אבל לא לפני משחק רווי מצבים, במיוחד במחצית השניה.

המאזן בשנים האחרונות נגד היריבה מנתניה לא האיר פנים לחבורה האדומה שחורה שלנו, כשהניצחון האחרון בליגה נגד הצהובים הושג בשנת 2018 עם בעיטת העונשין הזכורה של תאמאש.

בפן המקצועי, קלינגר ביצע שני שינויים בהרכב כאשר תמיר גלזר אשר ריצה את עונש ההרחקה, וכובש שער השוויון נגד חדרה, לירן סרדל, תפסו את מקומם של אראל ותורג׳מן. טרם שריקת הפתיחה, נערך טקס מרגש לציון 50 שנה לטבח הספורטאים הנורא באולימפיאדת מינכן. בסיכומו של דבר, משחק אשר התאפיין במצבים בשני צידי המגרש מסתיים ב0-0(השלישי ברציפות בין הקבוצות בסמי עופר) מאכזב ומשחק נוסף ללא ניצחון להפועל לאוס מדיה חיפה.

בדקה ה-5 מולה נעצר בקורה. בדקה ה-26 ניסיון של אזולאי פספס במעט את המסגרת. בדקה ה-37 בעיטה מרחוק של קוואמי נעצרה על ידי ניצן. שלוש דקות חלפו ובעיטה אדירה של ממן מזווית קשה זעזעה את קורת השער. עם פתיחת המחצית השנייה זלטנוביץ פספס במעט את המסגרת. דקה חלפה ושוב קורת השער באה לעזרתו של ניצן לאחר ניסיון של גוזלן אחרי קרן. בדקה ה-58 כדור של רוטמן מתוך הרחבה חלף בסמוך לקורת שערו של לויטה. בדקה ה-81 שוב הקורה הייתה במרכז העניינים אחרי בעיטה של טוומאסי. הפינג פונג נמשך ושער של אלון תורג'מן נפסל בגלל נבדל גבולי. עוד לפני כן לויטה הדף בעיטת עונשין של קארצב ודאג להשאיר נקודה אחת בבית.

צילומים: אבי רביבו

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים