Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

סיכום משחק מאת רותם סגל.

הפועל ״אלמוג״ חיפה עלתה אמש בעור שיניה לשמינית גמר גביע המדינה עם ניצחון בדו קרב פנדלים על הפועל כפר סבא, צעד ראשון בדרך לגמר, שיתקיים באצטדיון טדי.

זאת לא היתה תצוגה גדולה של כדורגל, אבל שמחת ניצחון בסיום שהלוואי ותשנה מומנטום. אל המשחק הגיעו האדומים מחיפה עם 5 חיסורים ועם חלוץ קבוצת הנוער שרק לאחרונה כבש שער קריטי במאבק של קבוצת הנוער נגד ביתר טוברוק ג׳ובייר בושנאק, המחצית הראשונה כמו גם המשחק כולו התנהלה ברוב שלביה כשהכדור ברגליים אדומות אך הקבוצה התקשתה לתרגם את השליטה למצבים והמחצית הראשונה הסתיימה לה ללא אירועים מיוחדים מלבד בעיטות של טאפוקו ופדידה ליד הקורה.

במחצית השנייה נפתחה בדיוק באותה צורה האדומים שולטים בכדור ובמשחק אבל לא מצליחים לאיים באופן רציני על השער, בדקה ה57 הם גם נענשו על כך כשיוני סטויינוב העביר כדור רוחב למרכז הרחבה ועומר בוארון כבש בבעיטה חזקה לרשת, 1-0 מפתיע מאוד לאורחים מכפר סבא.

השער הכניס את כל המערכת האדומה ללחץ שהורגש היטב על הדשא בדקות שאחריו, חילופים טובים של אלישע הרגיעו את ההיסטריה ובדקה ה79 חנן ממן כבש את שערו השני ברציפות וקבע 1-1 בסמי עופר!

חנן קיבל כדור גדול מנועם כהן שהיה אחד המחליפים וסיים באלגנטיות טיפוסית לרשת. גם עד לסיום המשחק וגם בדקות ההארכה האדומים ניסו לנצח על הדשא ולהימנע לבעיטות הכרעה וכמעט הצליחו אבל נגיחה של גיא משפתי פגעה בקורה. המשחק הלך לבעיטות מהנקודה הלבנה, 0 החמצות של הפועל חיפה אל מול החמצה של האורחים ועוד הדיפה נפלאה של בומשטיין שלחו את האדומים לשלב הבא!

המסע לאצטדיון טדי ממשיך

ונצטרך לקוות שהנצחון הערב דחוק ככל שיהיה יהווה את הניצוץ שידליק חזרה את החבורה באדום

ונחזור להנות מהם כבר במחזור הקרוב בנתניה.

שיהיה סופש אדום לכולכם

יאללה הפועל!❤️

🔴⚫️🔴⚫️

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים