Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

פתיחה אדומה ומתוקה

מאת יובל מרון | הפועל באה על שכרה לאחר משחק הקרבה נהדר, טוויטו וגוזלן העניקו 0-2 מתוק, קלינגר: ״השחקנים נלחמו כדי להשאיר את הנקודות בבית״

הרגע לו חיכינו סוף סוף הגיע, כשבמסגרת מחזור הפתיחה של ליגת וואן זירו אירחנו הערב את הפועל תל אביב. לעיני כ-7450 אוהדים, עלו השחקנים שלנו אל כר הדשא באיצטדיון סמי עופר במטרה לצלוח את המעמד החשוב עם שלוש נקודות. עוד טרם שריקת הפתיחה, נפרדנו בטקס מרגש מאוהד הקבוצה והקונצנזוס התקשורתי, מודי בר און, שיישאר לנצח חלק מהמשפחה האדומה שחורה. בפן המקצועי, הפועל עלתה במערך של שלושה בלמים כאשר חוד החנית הורכב מתורג׳מן, קניוק וממן. מן העבר השני, זכר לפציעותיהם בגביע הטוטו, קפילוטו וסרדל נעדרו מהסגל. חרף הביקורות מסביב, החבורה שלנו התעלמה מרעשי הרקע, הציגה משחק מלא מוטיבציה והקרבה ובאה על שכרה עם ניצחון בכורה מתוק וחשוב הודות לשערים של טוויטו ושובל "ראש הזהב" גוזלן (שער ראשון של שחקן מחליף לראשונה אחרי שנה!).

כעת המטרה היא להמשיך את המומנטום ולצבוע את נוף הגליל באדום מול ריינה.

בדקה ה-10 ממן כמעט ומצא את תורג׳מן אך מרינוביץ׳ התערב בשנייה האחרונה. דקה חלפה ואוז׳בולט החמיץ באחד על אחד. בדקה ה-14 בעיטה של גלזר הסתיימה בידיו של השוער הניו זילנדי. בדקה ה-25 הפועל עלתה ליתרון, לאחר ערבוביה ברחבה דודי טוויטו נכנס לדפי ההיסטוריה כשכבש את השער הראשון לעונת 22/23 עם בעיטה מדוייקת לפינה. הבליץ נמשך כשסילבה פספס במעט את המסגרת מקצה הרחבה. בדקה ה-60 טוויטו כמעט והוסיף בישול אך תורג׳י החמיץ ממצב קורץ. בדקה ה-69 ניסיון של גלזר עלה מעל לשער. עמוק בתוך תוספת הזמן גוזלן המתיק את הניצחון כשנגח באומנות פנימה לאחר בישול נהדר של דור מלול, 0-2 אדום שחור מול 3500 אוהדים מאושרים.

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים