Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

סיכום משחק מאת רותם סגל.

הפועל התאמה חיפה הפסידה הערב בתוצאה 2-1, היה זה ההפסד הראשון של האדומים בעונת 2019/20 וכזה שנותן לא מעט חומר למחשבה לקראת ההמשך.

האדומים שחורים ידעו שניצחון קטן יצמיד אותם למקום הראשון בו הקבוצה לאחרונה באוגוסט 2018 אבל תכניות לחוד ומציאות לחוד. חדרה סגרה מאחור ויצאה לעקוץ מול העורף הדליל שהפעם שיחק בקו 4. עם פתיחת המשחק הבחורים של סילבס שעלה עם הרכב התקפי תקפו, נס זמיר קיבל כדור גדול מגידי קאניוק בדקה ה-11 אך לא הצליח למצוא את הרשת, שם דווקא החדרתים היו אלו שהתעוררו והחלו לתקוף את השער החיפאי, בדקה ה38 שילוב מסירות בין זיקרי לאליאל פרץ הוביל את האחרון להיות חופשי ברחבה לקבוע 1-0 שער ראשון שיסמין בוריץ' סופג אחרי 308 דקות.

במחצית השנייה האדומים עשו מספר שינויים אך גם השינויים האלה לא הובילו לפתיחת מחצית טובה, בדקה ה57 רועי זיקרי ניצל טעות הגנתית והעלה את החדרתים ל0:2 הקהל האדום הגיע לעזרה ודווקא לאחר השער פצח בשירת ״לא לוותר עד השנייה האחרונה!״

נראה שהקולות מהיציע של 3000 האדומים עשו את שלהם והבחורים של סילבס יצאו למלחמה על המשחק, מהראן לאלה שנכנס מעולה למשחק רשם מספרים ראשונים לעונה כאשר מצא את גידי קאניוק ברחבה ומשם הוא שלח את הכדור לרשת ורשם שער שני העונה.

עד הסיום האדומים לחצו וניסו להשיג את השווין, הקבוצה הימרה על התקפה והיתה חשופה גם למתפרצות מהצד השני, לבסוף התוצאה נשארה על כנה והפועל תצטרך להסיק מסקנות ולשפר להמשך.

שאפו ענק למהארן על המשחק הערב, מהרגע שנכנס הוסיף המון אנרגיות היה מעורב מאוד במשחק לא היה רחוק לכבוש את שערו הראשון וסיים את המשחק עם בישול יפיפה

השורה התחתונה שוב אכזבה במשחק ביתי וזה בדיוק הזמן להרים את הראש! מחזור 4 הדרך עוד ארוכה ביום שבת נוסעים לי״א באשדוד משאירים הכל על הדשא  וחוזרים למסלול הנצחונות!

ניפגש ביום שבת באשדוד

שיהיה שבוע טוב לכולכם

יאללה הפועל!

צילום המאה 22

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים