Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

עת הזמיר הגיעה/סיכום משחק מאת רותם סגל.

הפועל ״אלמוג״ חיפה מסיימת הערב ב2-2 את המשחק ההפכפך באצטדיון הצפוני, 2 הקבוצות שהגיעו צמוד אחת לשניה בטבלה חיפשו את 3 הנקודות אך בסיום מותחן הסתפקו בנקודה.

לפני פתיחת המשחק אירוע משמח במדים האדומים כשאלון תורג׳מן נרשם בסגל לראשונה זה תקופה ארוכה, המשחק נפתח בבליץ של המארחת מקריית שמונה שתקפה את שער האדומים גלים גלים, כבר בדקה ה14 בסיומו של מבצע קבוצתי נהדר רועי קהת כבש את הראשון וקבע 1-0 לכחולים. המגמה נמשכה לאחר שער היתרון ורק חוסר דיוק ואוהד לויטה מנעו את הגדלת היתרון, בדקה ה41 האדומים הגיעו סוף סוף למשחק כשבאיום הראשון שלהם לשער הם גם מצאו את הרשת, נס זמיר שעט קדימה והעביר כדור לאלן אוז׳בולט החלוץ זרק בנגיעה את הבלם וכבש בקור רוח עם שערו השישי העונה.

1-1

זו גם הייתה תוצאת המחצית. במחצית השנייה המשחק נמשך בדיוק באותו הקצב של סיום המחצית הראשונה כשהאורחים מחיפה לוחצים את שער המארחת ומחפשים את השער שישלים את המהפך, בדקה ה62 הלחץ של האורחים הניב פירות כשלראשונה זה 10 חודשים נס זמיר על לוח הכובשים, כדור חופשי נחת על הראש של בן ווהבה ומשם נס זמיר סיים באלגנטיות לרשת 1:2 לאדומים. הקצב הגבוה נמשך ומספר דקות לאחר מכן המארחים הגיבו עם שער של איתמר שבירו מקרוב

2-2

עד לסיום ההתמודדות הגיעו האורחים לאינספור מצבים (16 איומים לשער בסך הכל). אך לא מצאו את הרשת, בסיום חלוקת נקודות צודקת בעיר הצפונית האדומים ייתלו תקוות בדקות הטובות הערב ובחזרת הפצועים ויצירת סגל מלא למחזורים הקרובים.

הדרך לפליאוף עוד תהיה ארוכה ומטלטלת אך אם נשחזר את כמות המצבים שיצרנו היום אין לי ספק שנהיה שם ונהנה מהפועל בליגה של הגדולים.

איש המשחק שלי הוא האיש הכי מרגש הערב שסיים את המשחק הזה עם שער ובישול, איזה כיף שחזרת נס זמיר. כמה השחקן הזה לוקח על עצמו זה. מדהים. בטח בהיעדרם של שחקנים בכירים. נס לקח מנהיגות והשתלט על המשחק של האדומים, זה השתלם לו ולנו בענק עם שער ובישול ואני משוכנע שכרגע הוא רק מתחמם..

שאפו נס!

המסע ממשיך בעוד מאבק ראש בראש

יום שבת 15:00

דרבי האדומות מגיע לסמי עופר

ולא יורדים ממנו בלי 3 נקודות!

שיהיה שבוע טוב לכולכם

יאללה הפועל!❤️

🔴⚫️🔴⚫️

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים