Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

מאסטר שף/סיכום משחק מאת רותם סגל.

הפועל אלמוג חיפה הבטיחה אמש את הכרטיס לחצי הגמר עם ניצחון 1:2 במסגרת גביע הטוטו באצטדיון גרין בנוף הגליל.

חנן ממן עם צמד בישולים בטאצ׳ גאוני קיבע את הבחורים של אלישע במקום ה-1 בבית.

האדומים הגיעו הערב למשחקם ה-4 בתוך פרק זמן של 10 ימים בלבד, העייפות באדום הורגשה על כר הדשא ובפתיחת המשחק המארחים מנוף הגליל היו טובים וחדים יותר מהאורחים, לאחר מספר הזדמנויות בלבן הגיעה פריצה לרחבה עודד צ׳וקול היתל בהגנה האדומה ולבסוף הוכשל ברחבה על ידי דור מלול, קווין פרייזר לא התבלבל וכבש בפאננקה 1-0 מוצדק למארחים מנוף הגליל.

בדקה ה-28 ממן כמעט והחזיר את האדומים למשחק אך מצא רק את משקוף השער, עד לסיום המחצית לממן שוב היתה הזדמנות אך הקשר בעט לרשת החיצונית, המחצית הסתיימה בתוצאה 1-0 כשהמארחים מסוכנים בהרבה מהאורחים באדום שרשמו מחצית לא טובה עייפה ומבולגנת.

האדומים יצאו למחצית השנייה בידיעה ברורה שרק ניצחון יעלה אותם בוודאות לחצי הגמר, ברבע השעה הראשונה של המחצית נראה היה שהאדומים מחפשים פתרונות ואז הגיעה הדקה ה-57 ואיתה השוויון המיוחל, חנן ממן קיבל כדור ענק מלירן לתוך הרחבה ובטאצ׳ מצד אחד גאוני ומצד שני כבר טבעי אצל הכוכב הבלתי מעורער שלנו מצא את אלון תורג׳מן שהמשיך באלגנטיות לרשת בעזרתו של ברקמן.

4 דקות חלפו והמצב של המארחת הורע אלן אוז׳בולט חלוץ הרכש של האדומים פרץ לרחבה הבלם הנבחן של נוף הגליל עומאר בה הכשיל אותו וספג כרטיס אדום על מניעת שער וודאי.

מאותו רגע האדומים ניסו הכל כדי להכריע את המשחק ואלישע זרק את הקלף הסודי שלו מהספסל הלא הוא דודו אלטרוביץ, זה התחיל מסללום נהדר של הקשר הצעיר שנעצר רק בפרצופו של השוער והסתיים בדקה ה-93 כשמי אם לא.. חנן האומן.. הרים כדור קשתי מדויק לרחבה ואלטרוביץ הצעיר הכניס נהדר את הראש וקבע 1:2 דרמטי באצטדיון

זו גם היתה תוצאת הסיום והפועל חיפה מעפילה רשמית לחצי גמר גביע הטוטו.

האדומים מסכמים בית מוצלח מאוד במפעל

עם 10 נקודות מתוך 12 אפשריות!

ראינו כמעט את כל שחקני הסגל משותפים וגם כמובן לא מעט צעירים מקבלים דקות ראשונות, צריך לשאוב עידוד ואנרגיות מהטורניר הזה אבל אסור לשכוח שהדבר האמיתי עוד לא התחיל, שאפו לאלישע והבחורים על 10 ימים עמוסים בטח בשלב הזה של העונה זה לא עניין של מה בכך לשחק כל כך הרבה משחקים בפרק זמן כזה קצר,

הוצאתם את המירב מהבית הזה

והפנים לחצי הגמר!

נכון היה לא קל אבל תגידו לי תאמת

יש כמו גול ניצחון בדקה ה93?!

שיהיה המשך שבוע טוב ואדום לכולכם

יאללה הפועל!

❤️

צילומים שלומי שמילוביץ'

לרכישת מנוי

https://bit.ly/3iv27KC

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים