Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

משנים כיוון/ סיכום משחק מאת רותם סגל.

הפועל חיפה רשמה אמש את הפסדה ה4 ברציפות והפעם מול האדומים מירושלים שרשמו נצחון חוץ ראשון, במקום להסתכל לחלקים העליונים של הטבלה יצטרכו האדומים מחיפה לשנות כיוון ולהתחיל לחשב את המרחק מהקו האדום.

המשחק נפתח בשער מהיר של מיודענו ווילי אגאדה ולאחריו האדומים יצאו לדקות של לחץ על האורחים, בדקה ה33 חנן ממן התעופף למספרת גדולה וקבע 1-1 בשער העונה! שער שישי העונה של חנן ו35 במדי הקבוצה. בישול שישי לאלון תורג'מן.

עד לסיום המחצית התנהל משחק מחוף לחוף כשהקבוצות הגיעו למצבים מצויינים אך לא מצאו רגל מסיימת, למחצית הקבוצות ירדו בתוצאה 1-1.

את המחצית השנייה האורחים מירושלים פתחו טוב יותר והחלו ללחוץ את השער של לויטה, בדקה ה54 אופק ביטון שחרר בעיטה מקצה הרחבה וקבע 2-1 לאדומים מהבירה, החיפאים ניסו למצוא את השער שיחזיר אותם למשחק אבל קבלת החלטות לא טובה בחלק הקידמי וסיומת רעה במספר מצבים מנעו מהם אותו, בסיום 2-1 מאכזב מאוד לירושלמים שמבחינתם רושמים נצחון חוץ ראשון לעונה.

המחשבות על חצי הגמר אכן מרגשות אבל אנחנו צריכים להתעלם מהן לחלוטין יש לנו צרות גדולות הרבה יותר עכשיו והשחקנים חייבים להבין שעונה שהחלה במקומות הכי גבוהים בליגה עלולה עוד להסתיים במקומות נמוכים

עוד יבואו ימים יפים

יאללה הפועל!❤️

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים