Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

מאת רותם סגל

הפועל אלמוג חיפה מסיימת ערב עגום בקריית שמונה בתוצאה 4-0 לטובת הקבוצה המארחת, הבחורים של אלישע פשוט לא הגיעו למגרש הערב והציגו את המשחק החלש ביותר שלהם העונה.

אל המשחק הגיעה הקבוצה בהרכב שונה מהרגיל לאחר שאלישע החליט לתת דקות לשאר שחקני הסגל, פתיחת המשחק לא השאירה מקום לספק בקשר לכיוון אליו ילך המשחק הזה כששבירו העלה את המארחים ליתרון כבר בדקה ה2.

היה ברור שלאחר ההדחה מהגביע באמצע השבוע סף השבירה של האדומים לא יהיה בשמיים אבל מי דמיין לעצמו שהוא יהיה כל כך נמוך, כבר לאחר 4 דקות הצפוניים מצאו את השני לא עברו 8 דקות נוספות והכחולים כבשו את השלישי, אקורד הסיום של המחצית האיומה מבחינת האדומים גם הוא היה שייך למארחים עם שער נוסף בדקה ה45, 4-0 למארחים בסיום המחצית.

המחצית השנייה התנהלה לפרוטוקול בלבד גם 5 החילופים שביצע אלישע לוי לא הועילו ומצד שני המארחים יכלו להגדיל את התוצאה במספר הזדמנויות קורצות, בסיום התוצאה לא השתנתה והמשחק הסתיים ב4-0 עצוב מאוד.

להפועל חיפה נותרו 3 משחקים לתום העונה ומי שחושב שניתן יהיה להתבזות בהם ולהגיע לעונה הבאה כמו קסם באנרגיות אחרות טועה טעות מרה,העונה הבאה תתחיל בדיוק כפי שזו תיגמר והאדומים חייבים לעשות סוויץ ולסיים אותה על הצד הטוב ביותר, בדיוק כמו התנופה שהיינו בה בפתיחת העונה זכר למחזורי הסיום המוצלחים בעונה אשתקד, כולם כולל כולם צריכים לעשות הכל פשוט הכל כדי שזה יהיה הערב האחרון העונה שנגמר ככה.

אני הפועל עד יומי האחרון

שבוע טוב

יאללה הפועל! ❤️

🔴⚫️🔴⚫️

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים