Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

סיכום משחק מאת רותם סגל

הפועל אלמוג חיפה הגיעה לאצטדיון גרין אתמול בערב כשהיא יודעת שבשיניים ובציפורניים היא חייבת לעבור שלב, המומנטום השלילי שנצבר לאחרונה והאנרגיות מסביב הובילו למצב שהדחה בשלב בזה יכולה להוביל למפולת שאין לדעת איפה תעצור. אל המשחק הגיעו החיפאים בסגל חסר זכר למכת הקורונה שפקדה את הקבוצה אלן, אנתוני ואוהד לויטה חיוביים לנגיף ונעדרו כמו ניסו קפילוטו המורחק. המארחים מאום אל פאחם התרגלו להדיח קבוצות ליגת על אחר שעשו את זה השנה נגד מ.ס אשדוד ובעבר נגד מכבי תל אביב של וולדאן איביץ׳ והגיעו עם קהל עצום ונהדר לעשות זאת גם אתמול בערב.

כדורגל גדול לא ראינו על הדשא בגרין, היציאות קדימה של האורחים מחיפה היו לא מדויקות מה שהוביל למשחק מבולבל ברוב שלביו בו ל2 הקבוצות היו הזדמנויות לגנוב אותו.

המצב הטוב ביותר במחצית הראשונה: איתי בוגנים סחט הדיפה גדולה משוער אום אל פחם אחרי מסירה של חנן ממן בדקה ה35. המחצית השנייה היתה המעניינת יותר בערב הזה כאשר מצד אחד הכניסה של נס זמיר הפיחה אנרגיות ומספר מצבים שעם החלטות נכונות יכלו להוביל לשער ומצד שני טימור אביטן הכוכב הטראגי של המשחק עם מספר החמצות מסמרות שיער משאיר את האורחים בחיים, בתום 90 דקות המשחק עבר ל30 דקות תוספת זמן שגם בה לא קרה המון וניגשים לדו קרב פנדלים בפעם השנייה העונה במפעל הגביע.

4-2 כבר היתה התוצאה לטובת המארחים מהלאומית! ואז טל בומשטיין עם 2 הצלות ענק ועלי כיאל שהיה המצטיין במגרש בשורות החיפאים עם פנדל מדוייק לרשת

והחיפאים בשלב הבא!!

קוראים לו כיאל, עלי כיאל והוא השחקן המצטיין שלי במשחק מעבר לפנדל המכריע כיאל הוכיח שיש על מי לסמוך הוא סיפק משחק הגנה אחראי ודומיננטי.

כיף היה לראות את ירין סרדל, עוד תוצר של מחלקת הנוער, נכנס למשחק בהארכה ומשתף פעולה עם אחיו. בסך הכל 7 שחקני בית שיחקו אתמול 3 מהם מתחת לגיל 22.

לא היה משחק גדול בלשון המעטה לא משחק לבעלי לב חלש אבל במאי באצטדיון טדי כשהקונפטי יתפזר ברוח את אף אחד לא יעניין מה היה בגרין.

ערבים כאלה יכולים לשנות כיוון של עונה

חייבים להתלכד סביב אנרגיות עליית השלב

להגיע בשבת לסמי נגד מכבי פתח תקווה ולעשות הכל כדי ללכת עם כל הנקודות הביתה.

300 אדומים יצאו מהמשחק עם דפיקות לב מואצות אבל גם עם חיוך.

שיהיה המשך שבוע נעים

ניפגש בשבת

יאללה הפועל!❤️

🔴⚫️🔴⚫️

צילום: אבי רביבו

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים