Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

שיתוף פעולה בין מועדון כדורגל הפועל התאמה חיפה לארגון איחוד הצלה: המועדון מצטרף לפרויקט "תן כבוד" של הארגון

במסגרת הפרויקט בהובלת איחוד הצלה, מלווה הארגון קשישים בודדים ומסייע להם בהפגת בדידותם ובצמצום תחלואה. בפגישה בין מנכ"ל המועדון אורן שטרלינג למנהל אגף פיקוח של איחוד הצלה, אריאל בן דוד, סוכם כי שחקני הקבוצה הבוגרת יצטרפו לביקורים בביתם של קשישים בקריות וכי שחקנים ממחלקת הנוער ישתתפו בקורס ע"ר של איחוד הצלה. הבעלים יואב כץ ברך על שיתוף הפעולה

כחלק מפעילות מועדון כדורגל הפועל התאמה חיפה בקהילה סוכם השבוע על שיתוף פעולה עם ארגון "איחוד הצלה" במסגרתו יחבור המועדון לפרויקט הקהילתי של איחוד הצלה" תן כבוד", המלווה קשישים בודדים ומסייע להם בהפגת בדידותם, בצמצום תחלואה ע"י ניטור רפואי ומהווה כגורם מסייע לשירותי הרווחה.

בפגישה שנערכה במשרדי המועדון בקרית חיים בין מנכ"ל המועדון אורן שטרלינג למנהל אגף פיתוח של איחוד הצלה, אריאל בן דוד, סוכם כי שחקני הקבוצה הבוגרת של הפועל חיפה יצטרפו לאנשי איחוד הצלה בביקורים בבתים של קשישים בקריות וכי שחקנים ממחלקת הנוער ישתתפו בקורס ע"ר של איחוד הצלה ולאחר מכן יצטרפו לצוותי איחוד הצלה. עוד סוכם כי באחד ממשחקי הבית הקרובים של הקבוצה יתקיים טקס בשיתוף עם איחוד הצלה.

יצויין כי ארגון איחוד הצלה נותן טיפול רפואי ראשוני לחולים ולפצועים (ללא תמורה כספית).

שטרלינג הודה לבן דוד על שיתוף הפעולה וסיכם לעמוד איתו בקשר ואמר: "אני גאים לשתף פעולה עם ארגון חשוב שעושה עבודת קודש כמו איחוד הצלה. פרויקט "תן כבוד" אליו אנו חוברים מתווסף לשורה של פעילויות למען הקהילה שאנו מבצעים לאורך השנה".

הבעלים יואב כץ ברך על שיתוף הפעולה

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים