Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

מאת יובל מרון | 2-2 קצבי בדרום, אלחמיד(שער בכורה) ותורג׳מן (שער שני ברציפות) העלו פעמים את הקבוצה ליתרון שנמחק. טרנר עדיין לא נפרץ

בצל חג הסוכות, כשאנחנו סופרים כבר חמישה משחקים ללא ניצחון(מתוכם ארבעה הסתיימו בחלוקת נקודות), יצאה הערב הפועל לאוס מדיה חיפה למפגש קשה נגד קבוצת הצמרת, הפועל באר שבע. המאזן נגד הדרומיים לא עמד לטובתנו שכן הניצחון האחרון נגד היריבה במסגרת הליגה היה אי שם בשנת 2012.

בסיכומו של דבר, משחק קצבי בו כל תוצאה אפשרית. ראוי לציון משחק הקרבה ותעוזה מצד הבחורים שלנו, מסתיים בחלוקת נקודות שווה. בדומה למשחק נגד קריית שמונה, נקודות האור הגיעו מכיוונם של אלחמיד, קמארה ותורג'מן שנדמה כי נכנס לעניינים וממשיך את כושר הכיבוש הכל כך חשוב לקבוצה. כעת, הפנים אל עבר יום שבת למשחק החשוב באיצטדיון הי״א כאשר כל תוצאה מלבד ניצחון תיחשב כאכזבה.

מהלך המשחק:

בדקה ה-4 בעיטה של פאון פספסה במעט את המסגרת. חמש דקות חלפו והיה זה סלימאני שהחמיץ ממצב קורץ. הלחץ הביתי נמשך עם עוד החמצה מקרוב של החלוץ הקוסובי. בדקה ה-26 התסריט כתב את עצמו כשהרמת קרן נפלאה של דינו שטיגלץ מצאה את אלחמיד לבדו, הבלם בעט בקלילות פנימה, 0-1. בדקה ה-30 תורג׳מן כמעט והכפיל אך פספס בקצת את שערו של גלזר. בדקה ה-37 שוב יריבה שלנו קיבלה פנדל (בפעם השלישית העונה לחובתינו), לופז ניגש אל הנקודה הלבנה וקבע 1-1.

בדקה ה-54 התקפת מעבר נפלאה שהתחילה אצל תורג׳מן והמשיכה לממן הסתיימה בשער של הראשון(השני ברציפות ו-27 בסך הכול במדעם האדומים-שחורים) עם בעיטה מדוייקת לפינת שערו של גלזר 1:2. בזכות השער נכנס אלון לרשימת 20 הכובשים בתולדות המועדון.

בדקה ה-64 פריצה אדירה של קמארה לאורך כל המגרש הסתיימה בהדיפה של גלזר. בדקה ה-75, רותם חטואל איזן את התוצאה עם בעיטה מתוך הרחבה, 2-2. עמוק בתוך תוספת הזמן נגיחה של שכטר הלכה מחוץ למסגרת.

בסיום רגשות מעורבים: אכזבה על אובדן היתרון אבל גאוה על הופעה אמיצה ואיכותית בדרום שנותנת הרבה תקוות להמשך.

300 אדומים עודדו והודו לשחקנים בסיום.

צילומים: ליאור מוסקוביץ

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים