Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

נקודת מפנה

מאת יובל מרון | 0-0 להפועל לאוס מדיה חיפה בתשעה שחקנים בטדי, תורג׳מן ולויטה היו במרכז העניינים, הפנים לצמד משחקי הבית הקרובים

עם מאמן חדש על הקווים, יצאנו הערב לאצטדיון טדי שנחקק בזיכרוננו לעד זכר לזכייה בגביע המדינה. הפועל שלנו, הגיעה להתמודדות עם ניצחון בודד בתשעת המחזורים האחרונים ושני הפסדים רצופים. לפיכך, המטרה המרכזית הייתה לעצור את המומנטום השלילי ולצאת לדרך חדשה תחת רוני לוי. האדומים שחורים היום בלבן התחילו היטב את המשחק אבל המומנטום נקטע לאחר כרטיס אדום לחובתו של גלזר. מבט בשידורים החוזרים מעלה תהיות לגבי ההחלטה.

בהמשך, החבורה שלנו נותרה בתשעה שחקנים לאחר הרחקה של קוואמי, אך הציגה משחק הקרבה יוצא מן הכלל כשלויטה הנהדר היה במקום כהרגלו בקודש. בסיום, אנו רושמים תוצאת תיקו מאופסת וכעת הפנים אל צמד משחקי הבית הקרובים נגד הפועל ירושלים והדרבי.

בדקה ה-14 תורג׳מן נעצר על ידי ישראלי מקרוב אחרי עונשין מצוין של קאניוק. שלוש דקות חלפו ושוב תורג׳מן היה במרכז העניינים כשהחמיץ לאחר כדור עומק נהדר של סרדל. בדקה ה-34 גלזר הורחק באדום ישיר. בדקה ה-54 לויטה קלט היטב בעיטה של אספריה מתוך הרחבה. שש דקות מאוחר יותר תורג׳מן נעצר במצב פנטסטי מול ישראלי לאחר מסירת עומק של ממן. בדקה ה-69 נגיחה של שועה חלפה ליד המסגרת. בדקה ה-73 קוואמי הורחק בכרטיס אדום ישיר. בדקה ה-85 לויטה הגיב היטב לבעיטה של מדמון. בדקה ה-90 שוב לויטה הנהדר שמר על הרשת נקייה כשהדף בעיטה של דגני מקצה הרחבה.

בסיום 300 אוהדים אדומים הודו לשחקני הקבוצה שהשאירו היום על הדשא את הלב ואת הנשמה.

צילום: נוי אורן

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים