Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

הפועל חיפה רושמת נקודת ליגה יקרה בפתח תקווה שחותמת כמעט רשמית את העיסוק בירידת ליגה, 2 שערים חוקיים לחלוטין שכבשו האדומים מחיפה נעלמו מעיניהם של היושבים במערכת הואר ובסיום 90 דקות הקבוצות נפרדו בתוצאה 0-0.

אל המשחק האדומים הגיעו במערך חדש של 3 בלמים ועם תקוות שזה יעזור לקבוצה לעצור את רצף הספיגות, המשחק נפתח על מי מנוחות ונע מצד לצד ללא סכנה כך המשכנו עד הדקה ה30 ואז הגיע השער החוקי ה-1, לאחר הצלה כפולה של אריק ינקו הכדור הגיע לאלון תורג׳מן והחלוץ שבר בצורת ארוכה עם בעיטה מדויקת לפינת השער אך השער נפסל בטענה הזויה לנבדל שלא היה.

עוברות 8 דקות והפיאסקו במערכת הואר נמשך כשעידו שחר גלש לבעיטה של ליואיץ הסיט את הכדור לאלון תורג׳מן והחלוץ סיים ברשת אך שוב ראה את השופט פוסל את שערו למרות שקיבל את הכדור מהשחקן היריב!!

מה יש להגיד שאין מה לומר..

ליבי אל אלון שהיה צריך לסיים את הערב עם שער אחד לפחות. אל המחצית השנייה נראה היה שהאדומים לא עלו, מתוסכלים מ2 השערים החוקיים שנפסלו להם האדומים לא הצליחו לצאת מזה ובמשך דקות ארוכות השאירו את השליטה בכדור לכחולים מפתח תקווה, הקבוצות לא איימו בצורה משמעותית על השער במשך רוב שלבי המחצית השניה ואז בדקה ה89 אוהד לויטה הציג את הצלת העונה ניקולאסקו נשאר לבד על סף השער ונגח מקרוב לויטה עם תגובה אדירה מנע שער בטוח, בסיום 0-0 באצטדיון בפתח תקווה ונקודה שבסבירות גבוהה סוגרת את סיפור הירידה.

ניקח מהמשחק הזה את הרשת הנקייה לראשונה מזה יותר מחודשיים, את הנקודה שככל הנראה סוגרת סיפור ואת זה שאולי סוף סוף מצאנו את המערך שמייצר סטופ הגנתי, בכל מה שקשור לרמת הכדורגל לא ראינו משחק גדול בלשון המעטה אבל לפחות אפשר להתחיל להתכונן לדרבי.

את השחקן המצטיין שלי הערב אני אתן לשחקן שמבחינת כל מי שעיניו בראשו סיים את המשחק הזה עם צמד שערים, כולי תקווה שהמפגש הכפול עם הרשת הערב גם אם לא עלה על הלוח בהחלטות הזיות ישחרר את הפלומבה הקטנה שהיתה שם לאלון והוא יגיע במיטבו ב19 לחודש לאצטדיון בלומפילד.

שיהיה שבוע טוב לכולכם

#קיר_אדום_בבלומפילד!

יאללה הפועל!❤️

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים