Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

חלוקת נקודות אחר הצהריים באצטדיון העירוני בנתניה, הפועל התאמה חיפה ומכבי נתניה לא מצאו את הרשת במשחק שהאדומים יקחו ממנו בעיקר את הנקודה ויקוו שהיא תהיה קריטית בקו הסיום המתקרב.

המשחק נפתח בהתלהבות של הנתנייתים שידעו שכל דבר מעבר לניצחון הערב עלול לחתום את הגולל על תקוות הפליאוף העליון, כבר בדקה ה-11 גבי קניקובסקי היה עם איום ראשון אך הכדור לא הלך למסגרת, 2 דקות לאחר מכן פאטוס בצ׳יראי נכנס לרחבה ובעט לפינה הנגדית כדור מסוכן שיצא החוצה.

בדקה ה-24 יסמין בוריץ הגיע לעזרת האדומים כשהדף בעיטת וולה של חן עזרא, 2 דקות חולפות ועוד מצב מסוכן לצהובים גבי קניקובסקי הרים כדור טוב לרחבה וחן עזרא נגח מקרוב אך יסמין בוריץ הדף את הכדור, המחצית הסתיימה ב0-0 כשהאדומים לא מצאו את המסגרת ומסכנים פעם אחת עם נגיחה של טאפוקו אחרי הרמת קרן של קאניוק.

המחצית השנייה נפתחה עם איבודי כדור מצד 2 הקבוצות, עשר חלפו ועדן בן בסט הכניס כדור לרחבה ומצא את סילבסטר במצב קורץ, החלוץ נפל ברחבה אחרי ספק עבירה אך לא זכה לשריקה מהשופט, 2 דקות חולפות ושוב יסמין בוריץ עם הצלה יפה כשגבי קניקובסקי בעט מתוך הרחבה.

עד לסיום המשחק 2 הקבוצות הגיעו לרחבת היריב אבל לא קיבלו את ההחלטות הנכונות בנגיעה האחרונה, בסיום תיקו מאופס באחר צהריים חמים בנתניה שיוסיף עוד נקודה במאזן של כל אחת מהקבוצות וישלח את שתיהן ל2 מחזור סיום עונה מורטי עצבים.

השחקן המצטיין שלי הערב הוא יסמין בוריץ השוער הבוסני שהגיע בתחילת העונה היה שם היום עבור האדומים מחיפה ומפתיחת העונה שומר על יכולת יציבה וגבוה, ביום לא מזהיר של הבחורים על הדשא יסמין הגיע לעבודה היום ורשום כמעט בבלעדיות על הנקודה, יאללה בוריץ!

שאפו ענק לכ1300 אדומים ביציעים שלא הפסיקו לדחוף את הקבוצה!

אין עוד הרבה נקודות בקופה גם אם הנקודה הזו תספיק היום להישאר בפליאוף ב2 הגמרים שנותרו לנו היא כבר לא תספיק, מאסט ווין גיים ביום שבת בסמי עופר בכל הכלים והאמצעים העומדים לרשותנו!

זה בידיים שלנו

חוזרים בשבת הביתה

ועולים לפליאוף העליון!

שיהיה שבוע טוב לכולכם

ניפגש בשבת בסמי

יאללה הפועל!

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים