Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

מאת רותם סגל

הפועל התאמה חיפה סיימה הערב בתיקו 1-1 את משחק החוץ שלה באצטדיון הי״א, האדומים יוצאים לחג עם פתיחת עונה לא רעה בה הם צברו 8 נקודות מתוך 15 אפשריות.

מחצית ראשונה מהאיכותיות שהציגו האדומים העונה, הבחורים של סילבס הפריכו את הטענה כאילו מערך 3 הבלמים הוא מערך הגנתי, הם תקפו שוב ושוב את שער היריבה ופעם אחר פעם גם בדקו את יציבות מסגרות השער, האדומים לא הצליחו לתרגם את היתרון הברור לשערים והמחצית הסתיימה בתוצאה 0-0.

עם פתיחת המחצית השנייה הגיע התגמול על המחצית הראשונה המצויינת, דור מלול מצא את נס זמיר ברחבה שבכדור אומן מצא את מהראן לאלא ולאלה כמו גדול הזכיר נשכחות עם עקב פנטסטי שער ראשון אחרי שנתיים וחצי לאגדת הכדורגל מעוספיה.

עד הדקה 60 השליטה האדומה בי״א נמשכה כששוב היתה חסרה הרגל המסיימת במספר הזדמנויות, באשדוד התחילו להכניס עוד ועוד חלוצים למגרש. שובל גוזלן נכנס בדקה ה76 וכבר אחרי 2 דקות שגיב יחזקאל מצא אותו פנוי ברחבה בדרך לשער השוויון עבור מ.ס אשדוד 1-1.

עד לסיום המשחק 2 הקבוצות ניסו להכריע את התוצאה, גידי קאניוק האנרגטי מצא שוב את קורות השער, היתה זו הפעם ה-4 שפגשו האדומים את המסגרת (בסך הכל 17 איומים לשער) גם מן הצד השני בוריץ׳ היה שם כשהיינו צריכים אותו.

לפני הכל מברוק ענק למהארן לאלא! כמה הבחור הזה עבר כדי להגיע לרגע המרגש הזה וכמה כיף היה לראות אותו מתרגש משער במדים האדומים, רביעי שלו באיצטדיון האשדודי במדי הפועל חיפה.

משחק שמסתיים בתחושות מעורבות, מצד אחד האדומים הציגו הרבה דקות טובות שנותנות המון אופטימיות להמשך, מצד שני עם קצת יותר דיוק ותעוזה היינו שומרים על מאזן חוץ מושלם.

400 אדומים ביציעים ליוו הערב את הקבוצה ושלטו באווירה במגרש

נחבק את הטוב ונלמד מהרע

ניפגש ביום שבת 20:30 בסמי עופר מול באר שבע

שנה טובה וחג שמח לכולכם!

יאללה הפועל!

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים