Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

0:1 קטן-גדול

לעיני כ-3500 אדומים, תורג׳מן(49) העניק ניצחון מתוק, חשוב וקשה, הפנים לדרבי

לאחר משחק ההקרבה והנחישות אותה הציגה הפועל לאוס מדיה חיפה בטדי, חזרנו הערב אל סמי עופר ליריית הפתיחה של שבוע גורלי במפגש מול הפתעת העונה עד עתה, הפועל ירושלים. עוד טרם שריקת הפתיחה, נקודת האור המרכזית הגיע מכיוונם של היציעים כשחרף התוצאות, 3500 אדומים שחורים הגיעו לתמוך בקבוצה ונהנו מהפנינג ביציעים. בסיכומו של דבר, משחק חפירות הסתיים בשער ניצחון מתוק של אלון תורג׳מן אשר קטע רצף של תשעה משחקים ללא ניצחון. כעת, הפנים אל עבר יום רביעי בו נארח את היריבה העירונית, מכבי חיפה ונזדקק לתמיכה שלכם ביציעים ❤️.

בדקה ה-16 ניסיון נגיחה של באצ׳יו חלף ליד מסגרת שערו של לויטה. עשר דקות מאוחר יותר ובעיטה נהדרת של ממן מקצה הרחבה פספסה במעט את השער. בדקה ה-49 אחרי שלושה משחקים סוף סוף זה קרה, ממן ניצל איבד כדור בעורף הירושלמי ומצא את תורג׳מן, החלוץ בעט במדוייק פנימה את השלישי שלו העונה, 0-1 אדום. בישול שני השנה לחנן ושער מספר 28 לתורג'י באדום שחור.

לאחר מכן, הפועל הגיעה למספר התקפות מעבר טובות אך לא דייקה בפעולה המסיימת. משחק הקרבה לצד עמידה טקטית סיכלה מהאורחים להגיע למצבי הבקעה בדרך לניצחון ראשון מאז המחזור הראשון ושבירת רצף של 22 שנים ללא ניצחון על הפועל ירושלים.

צילום דני מירון

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים