Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

נס המערך/ סיכום משחק מאת רותם סגל.

מחצית ראשונה מהאגדות השאירה את כולנו פעורי פה, האדומים פותחים את העונה בסמי עופר ברגל ימין עם נצחון חד משמעי 1:4!

יאללה הפועל!

עם כל כך הרבה חיסורים בסגל אף אחד לא ציפה ליכולת כל כך מרשימה במחצית הראשונה, הבחורים של סילבס פתחו במערך 3 בלמים ומפתיחת המשחק פשוט שרפו את הדשא, הפעילו לחץ בכל נקודה במגרש, החליפו מקומות בהתקפה ולא הפסיקו לאיים על השער, בתום המחצית הראשונה התוצאה כבר היתה 1:4 בזכות צמד של נס זמיר ועוד שערים של אלמוג בוזגלו וניסו קפילוטו.

במחצית השנייה תנאי מזג האוויר הכריעו את 2 הקבוצת ותוצאת המשחק לא השתנתה.

נס זמיר היה היום בערב גדול, ערב שהזכיר נשכחות ממחזורי הפתיחה בעונה שעברה, נס היה כל הזמן במקום הנכון בדיוק ברגע הנכון, הפגין קור רוח מרשים מול השער ומצא את אלמוג בדרך לשער שהוביל לרגע מרגש, וסיים את הערב עם צמד ובישול.

שנה שלמה עברה מאז פתח אלמוג בוזגלו בהרכב, שנה בה הבחור המדהים הזה עבר שיקום ארוך הגיעה הערב לקיצה עם שער יפיפה ובאותה תנועה שהובילה לפציעה, זה לא היה יכול להסתיים בצורה יותר מתוקה, ברוך השב אלמוג! אני בטוח שעוד נהנה ממך המון העונה.

יסמין בוריץ הוכיח הערב שיש שוער בשער, בטוח שעוד יהיו טעויות בעתיד אבל שוער טוב ויציב שיודע תעבודה עומד בין הקורות של הפועל.

עוד כמה רגעים מרגשים מהערב הלח בסמי עופר: מהראן לאלא שב אחרי שנתיים למגרש בו קרע רשתות וכמה דקות לאחר מכן עולה למגרש שחקן קבוצת הנוער עומאר עבאדי שעדיין לא חגג 18 ומחליף מסירות עם גילי ורמוט. ואיזה כיף לראות את שניר טליאס בוגר קבוצת הנוער חותך על הקו ונותן כדור פז למהראן. ביום רביעי משחק נוסף והפעם בחוץ מול הפועל כפר סבא.

ניפגש ב19:30 במושבה

שבוע טוב לכולכם

יאללה הפועל!

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים