Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group
הפועל חיפה מסיימת ערב בקרית שמונה עם תחושות מעורבות. שוב הקבוצה לא מצליחה לשמור על שער יתרון מצד שני קרית שמונה היתה הרבה יותר מסוכנת התקפית  כאשר שוער הקבוצה ארנסטס שטקוס סיפק מספר הצלות מרהיבות.
יש תקופות שבהן מורגש חוסר הבטחון כמעט בכל פעולה במגרש, בתקופות כאלה צריך ניצחון בכל מחיר, בשיניים בציפורניים במשחקים פחות טובים אבל לצאת עם 3 הנקודות, זו בדיוק התקופה שאנחנו נמצאים בה ובדיוק המשחק שהיה צריך להיות היום וזה גם כמעט המשחק שראינו, ניר קלינגר שהיה ידוע כלוחם בכל קריירת המשחק שלו החליט שבכדי להחזיר את האופי לקבוצה הוא בוחר במלחמה על פני כשרון, ניר עלה עם כל הלוחמים שלו על כר הדשא ובשונה מהשבוע שעבר ראינו גם אם לא כדורגל גדול לפחות מלחמה בלתי מתפשרת ואגרסיביות בכל מהלך, הלוחמים לא היו רחוקים מלסיים את המשימה בהצלחה בדרכם כמאמר המשפט ״עדיף לחיות מכוער מלמות יפה״.
איש המשחק הערב יחד עם ארנסטס שטקוס היה גל אראל ללא כל ספק הוא ה״ספרקטוס״ של הפועל חיפה, מעבר לפנדל שסחט וכבש בדקה ה20_הוא לא עמד לרגע, הוא חילץ כדורים עשה הגנה והתקפה ואין ספק שתפקיד ה50/50 תפור לסגנון השחקן. קרית שמונה הישוותה משער של שאכר במחצית השניה מול ההגנה האדומה שנרדמה. מילה טובה ל400 אדומים שעודדו ללא הפסקה.

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים