Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group
מעידת פסגה
בארבעת המשחקים הראשונים של העונה הפועל לאוס מדיה חיפה הפכה פיגור לניצחון (פעמיים) ועוד פעם אחת נחלצה מפיגור כפול. בשלושת המשחקים נשרקה בעיטת עונשין מ-11 מטרים נגד הקבוצה בעקבות התערבות ה-VAR ובכולם ידעה הקבוצה לכבוש צמד שערים (לפעמים מהיר) באותה המחצית לצאת מהבור עם ראש מורם.
אתמול קיבלנו תמונת מראה של ארבעת מחזורי הפתיחה. תמונת מראה, כמובן עם השתקפות הפוכה. יתרון בזכות פנדל ואז מהפך של היריבה עם צמד שערים מהיר. אבל הפעם ללא מענה במחצית השניה מול בני ריינה שהנחילה להפועל שלנו את ההפסד הראשון העונה.
הסיפור הגדול של המשחק היו היציעים. כ- 4000 אדומים שמילאו את יציעי היציע המזרחי עד אפס מקום יחד עם עוד תפאורה מרשימה נתנו אווירה ביתית. הפנינג הסוכות לפני המשחק נתן דרייב והכל היה מוכן להצגה באדום, אלא שההצגה נשארה ביציעים.
את המשחק ניתן לחלק לשני חלקים עד הדקה ה-40 בה הישווה שלומי אזולאי ואחריה.
עד הדקה ה-40 האדומים שלטו במרכז המגרש והגיעו לשלוש הזדמנויות טובות, שתיים של תומר יוספי (מוביל את הליגה במספר האיומים לשער) ואחת של גיא מלמד שהפעם לא כבש אבל סחט את הפנדל בדקה ה-28 בדרך לשער השלישי העונה של תומר יוספי. אבל אז הגיעו 5 דקות של תרדמה ואזולאי בכדור עונשין ומרק קוסטה בנגיחה הפכו את המשחק.
הפעם לעומת ארבעת מחזורי הפתיחה לא הצליחו החילופים של רוני לוי להביא את השינוי המיוחל.
במחצית השניה ריינה סגרה את המשחק ויצאה למתפרצות מסוכנות, משחק ההתקפה האדום התנפץ על הגנת ריינה ונותר עקר משערים, מה ששלח הביתה למעלה מ-4000 הביתה מאוכזבים.
בשבת מחכה הפועל תל אביב. מחכים לאיתות מחודש מבלומפילד
צילומים: ארז וקנין

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים