Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

במסיבת עיתונאים שנערכה היום בקרית חיים השתפפו הבעלים יואב כץ ,מאמן הקבוצה ניר קלינגר ודור מלול.

הבעלים יואב כץ " יותר קשה לשמור על המקום הראשון מאשר להגיע אליו.רעננה קבוצה חזקה ומהווה מוקש לקראת המשחק. אנחנו צריכים להמשיך להיות רעים ואגריסיבים במשחק.הקהל ממשיל להפתיע בכמות ובהתלהבות זה היה חוויה במשחק מול סכנין".

ניר קלינגר "יש ללנו תמונת הרכב כמעט סגורה לקראת המשחק מול רעננה .מכשול קשה ,משחק לא קל מול קבוצה שניצחה בשבוע שעבר במשחק חוץ בעכן. האתגר מול רעננה אדיר.אבל אני סומך על השחקנים שלי שימשיכו להיות רעים ואגריסיבים כמו בכל המשחקים עד עכשיו.

דור מלול "יש חומר שחקנים מאד מיוחד בהםועל חיפה.זה פרמטר מאד חשוב בקבוצה.על הכישרון של השחקנים אין עוררין ושמחת החיים מתחבר להיום.ניר והשחקנים משדרים על אותו גל. ניר פתוח איתנו כל הזמן יש דרישות שאנחנו חייבים לבצע ויש שדברים שאנחנו יכולים לדבר עם ניר והוא מקשיב.אין משחקים קלים בליגה כל קבוצה נלחמת על הנקודות.מתכוננים למשחק מתחילת השבוע. אנחנו צריכים לשחק כמו שישחקנו עד עכשיו כישרון מהירות ורצים מאד. אני שמח על התמיכה של הקהל גם במי עופר שההכמות עולה משבוע לשבוע זה לא נעלם מעיננו..מה שהיה בעכו זה היה מדהים אני הרגשתי כמו משחק בית. לשמח את האוהדים לאחר המשחק שחגגו איתנו זמן רב לאחר סיום המשחק זה כיף לשמח את האוהדים.

שחקן הקבוצה ענר שכטר אמור לעבור ניתוח בברך ,וישוב לפעילות בעוד שלושה חודשים.

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים