Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

ממן מימן 3 נקודות יקרות/ סיכום משחק מאת רותם סגל.

הפועל ״אלמוג״ חיפה עצרה הערב את הסחף עם 3 נקודות יקרות מפז באצטדיון גרין, היכולת לא היתה משהו להתגאות בו אך דור מלול בוידאו צ׳אט שהיה איתו השבוע הגדיר וצפה באופן מושלם את האירועים כשאמר: ״ממשברים יוצאים עם נצחונות בשיניים״.

מאות החיפאים האלופים שהגיעו לאצטדיון גרין למרות התוצאות הרעות לאחרונה ראו את הבחורים בלבן עולים באנרגיות למשחק, לאחר תקופה ארוכה בה המילה אנמיות ריחפה החיפאים נראו אנרגטיים ומכווני מטרה, בדקה ה23 החיפאים תרגמו את השליטה ליתרון כשצמד החברים תורג׳ממן נכנסו לפעולה, טוויטו העביר כדור למרכז שפגש את אלון והחלוץ השאיר לממן שסיים באלגנטיות לרשת, חנן עם שער רביעי העונה ושני ברציפות קובע 1-0 לאורחים מחיפה. שער מספר 33 לחנן באדום-שחור. בישול שלישי לתורג'י העונה.

במקום שהשער יכניס אנרגיות בחיפאים נראה שזה דווקא העיר את המארחים והבחורים מנוף הגליל החלו לתקוף ולחפש את השוויון, בדקה ה28 נחמני מצא עצמו לבד ברחבה אך בן ווהבה בפעולת הגנה גדולה ולא האחרונה במשחק מנע ממנו לכבוש את שער השוויון, ממש לפני הירידה למשחק ובניגוד להתנהלות העניינים האורחים מחיפה כמעט ועלו ל0:2 כשכדור קרן של טוויטו מצא את ראשו של לירן סרדל ומשם למסגרת אך השוער של נוף הגליל הציל בעצירה נפלאה, 1-0 היתה תוצאת המחצית.

המחצית השנייה הציגה כדורגל לא משובח הלשון המעטה כשכל אחת מהקבוצות מרבה לטעות ומתקשה לייצר מצבים מסוכנים לשער היריבה, המארחים מנוף הגליל הרבו להחזיק בכדור אך עשו זאת בצורה אנמית ולא מסוכנת והאורחים מחיפה בעיקר התגוננו ולא הצליחו לצאת להתקפות המתפרצות שאפיינו אותם, האירוע המשמעותי במחצית הזו התרחש ממש בסופה כשגיא משפתי ביצע עבירה על סף הרחבה ו2 הקבוצות המתינו להחלטת מערכת הvar כדי שזאת תחליט האם לקבוע בעיטת עונשין דרמטית, בסיום התייעצות של צוות השיפוט בניידת הוחלט על בעיטה חופשית מחוץ לרחבה והמשחק הסתיים בנצחון חיפאי חשוב מאוד 1-0 באצטדיון גרין.

השחקן המצטיין שלי הערב הוא בן ווהבה, בן הציג לדעתי את משחקו הטוב במדים האדומים הוא היה ראשון לכל כדור וניצח כל עימות, הוא שידר ביטחון ויציבות לכל החולייה האחורית וחלק נכבד בחזרה הביתה עם רשת נקייה רשום על שמו הערב, שאפו בן ושרק נראה ממך עוד ערבים כאלה.

עוד נקודת אור-שישה שחקני בית שיחקו היום, ארבעה בהרכב הפותח ועוד שניים, ילידי שנתון 2001 איתי בוגנים וירין סרדל נכנסו כמחליפים ותרמו את חלקם לניצחון.

היכולת לא משכנעת אבל בכדורגל 3 נקודות הן התרופה הטובה ביותר, יש ערבים שצריך להגיע, לנצח מכוער ולקוות שהנצחון המכוער הזה יוליד עתיד יפה, ניקח מהמשחק הזה את 3 הנקודות ואת הרשת הנקייה שחזרנו איתה הביתה ובבחינה של מספר הפעמים שזה קרה העונה זה ממש לא משהו להקל בו ראש.

ניפגש ביום שבת בסמי עופר

פוגשים את הצהובים מירושלים

לא מורידים את הרגל מהגז

משאירים את הנקודות בבית ומייצרים מומנטום חיובי!

שיהיה שבוע טוב לכולכם

יאללה הפועל!❤️

🔴⚫️🔴⚫️

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים