Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

תמונת מצב במחלקת הנוער:

עמדת זינוק לשלושה כרטיסי עליה

השער המדהים שכבש בשבת ג'ובייר בושנאק בדקה ה-94 לרשת ביתר טוברוק במשחק העונה של הליגה הלאומית לנוער הרים לשמים את מאות אוהדים שהגיעו למגרש בבית נגלר ודחפו את הקבוצה לניצחון ולהגדלת הפער מהמקום השני ל-7 נקודות.

לא מעט דמעות אושר זלגו כולל מאנשי צוות המועדון שהתייצבו בהרכב מלא (המאמן אלישע לוי קיבל עדכונים חיים).

מאמן קבוצת הנוער והמנהל המקצועי של המחלקה רם בן מיכאל שעובד שלושה עשורים במועדון אמר שגם הוא לא זוכר כזה רגע מרגש.

בושנאק בן ה-18 נמצא במעקב של הצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת שהחליט לצרפו לסגל הבוגרים לאחר שאלישע לוי עקב אחריו בקבוצת הנוער ובאימוני פתיחת העונה. הוא רשם שתי הופעות בליגת העל, ותרם עוד שבעה לקבוצת הנוער. ירין גברי הוא מלך שערי הקבוצה עם 10 שערים ואחד משלושת חריגי הגיל (שנה שלישית בקבוצת הנוער), כמו גם הקשר עומר תורג'מן והקפטן ראוף ג'בארין שמשתייך אף הוא לסגל הקבוצה הבוגרת. בושנאק, כמו ראוף וגברי הוחתמו בקיץ על חוזים ארוכי טווח. שחקן נוער אחר שמתאמן עם הקבוצה הבוגרת הוא השוער אחמד עווד שספג העונה 6 שערים בלבד. בוגר קבוצת הנוער איתי בוגנים עושה חיל בנבחרת הצעירה המדורגת שניה במוקדמות אליפות אירופה לנבחרות, בוגנים כבש שני שערים בחמישה משחקים.

הדברים זזים בכיוון הנכון גם כשמדובר בקבוצת נערים א' שניצחה בשבת 0:2 בחוץ את אחי נצרת והגדילה את הפער מהמקום השני ל-9 נקודות אחרי 13 משחקים.

את הקבוצה מאמן איציק (קיקו) כהן שבנה תלכיד שרץ זו השנה השניה, הקבוצה כבשה עד כה…. ממוצע של למעלה מארבעה משחקים לקבוצה. המוציא לפועל שלה הוא החלוץ אחמד המאם שזומן לאחרונה לסגל נבחרת הנערים וכבש העונה 22 שערים. בקבוצה דו קיום ראוי לציון בין יהודים לערבים, למעלה ממחצית משחקני הסגל הם מהמגזר הערבי.

קבוצת נערים ב' העפילה אתמול למקום הראשון אחרי שחלפה על פני הפועל כפר סבא בזכות ניצחון 1:6 על הפועל עפולה. את הקבוצה מאמן יואב פרידמן. הדרך עדיין ארוכה וצפויים עוד אתגרים בהמשך, אבל המטרה-השגת שלושה כרטיסי עליה לליגות העליונות לנוער, נערים א, ונערים ב' בהחלט בהישג יד.

סמנכ"ל המועדון ומנהל מחלקת הנוער איתי רק: "השפיץ של פירמידת מחלקת הנוער קבוצות הנוער והנערים הוא חלון הראוה, אבל לא פחות חשוב הוא בסיס פירמידה רחב וכאן הגדלנו את מספר השחקנים הפעילים בקבוצות הילדים הצעירות בית הספר קם לתחייה ופעילים בו כמאה כדורגלנים צעירים. המעורבות של הקבוצה הבוגרת, הן הצוות המקצועי והן מנכ"ל המועדון רובי רגב יחד עם הספונסר צחי נקש נותנת דרייב והמון אנרגיות חיוביות".

מעל הכל, מוושינגטון הרחוקה, מפקח הבעלים יואב כץ אשר מתעדכן באופן שוטף אודות התקדמות מחלקה, תומך, מסייע ומחזק בכל הנדרש"

איתי רק מציין כי לאחר זמן רב, הוכשר אצטדיון הבית קרית חיים להוות מגרש ביתי עבור קבוצת מחלקת הנוער (יחד עם מתחם בית נגלר), המתקן שופץ, הוכשר ובעיצומו של הליך מתיחת פנים.

בנוסף גויסו ספונסרים כגון: צחי נקש (אלמוג) שלוקח חלק מרכזי בדחיפת מחלקת הנוער קדימה אוהד מורג (שורשים) וליעוז קלביר (צאלים), אשר נותנים אף הם כתף.

במחלקה דואגים לחבר את הקבוצות אמצעות אירועי גיבוש דוגמת טקס חנוכה מחלקתי שהתקיים לאחרונה בהשתתפות כל קבוצות המחלקה, קבוצות בית הספר לכדורגל. הטקס כלל דברי ברכה, הקרנת סרטון וטקס הדלקת נרות.

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים