Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

מאמצת ראשית חדשה למועדון כדורגל הפועל חיפה – קבוצת "לאוס מדיה ואינטראקטיב" חברה מובילה בתחום השיווק הדיגיטלי. לוגו החברה יופיע על חזית החולצות והקבוצה תקרא " הפועל לאוס מדיה חיפה ".

הבעלים יואב כץ הודה לטל הופמן ותומר לוינסקי המנכ"לים המשותפים של לאוס מדיה ואינטראקטיב על האמון וברך על הרחבת שיתוף הפעולה.

טל הופמן: " אני שמח להרחיב ולהדק את הקשר עם מועדון ותיק ומפואר כמו הפועל חיפה, אני רואה שליחות לקחת חלק במתן חסות לאחד מענפי הספורט התחרותי בארץ ובעולם, התואם לעולם הערכים של חברתנו בדגש על הובלה למצוינות, חדשנות והכשרה לדורות הבאים, מאחל להפועל חיפה הצלחה רבה בעונה הבאה עלינו לטובה "

תומר לוינסקי בירך על המהלך: " גאה להיות ספונסר ראשי של קבוצת כדורגל מובילה ולקחת חלק במתן חסות לקבוצת ספורט תחרותית שעומדת בהלימה לעולם הערכים שלנו כחברה, בשביל טל זאת סגירת מעגל אחרי ששיחק בנוער של הפועל חיפה, אני מאחל בהצלחה להפועל חיפה ומקווה שביחד נגיע להישגים משותפים "

על חברת "לאוס מדיה ואינטראקטיב":

היזמים תומר לוינסקי וטל הופמן הם הבעלים והמנכ"לים המשותפים של קבוצת "לאוס מדיה ואינטראקטיב" המובילה בתחום השיווק הדיגיטלי, בעלת 2 סניפים בישראל, החברה מספקת שירותי עיצוב ופיתוח אתרים, קידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות, החברה מעניקה כיום את שירותיה לאלפי לקוחות מרוצים בארץ ובעולם. טל הופמן בעל זיקה רבה למועדון עוד מימי משחקו בקבוצת הנוער.*

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים