Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

חמש על האש/ סיכום משחק מאת רותם סגל.

הפועל ״אלמוג״ חיפה מסיימת ערב ענק בסמי עופר עם חמישייה גדולה לרשת של ביתר ירושלים, האדומים הציגו מחצית ראשונה של טוטאל פוטבול ובסיום ההתמודדות רושמת 1:5 ענק ועושים עוד צעד לפליאוף העליון. חמישייה ראשונה מאז ה-0:5 על מכבי נתניה באוגוסט 2018. אל המשחק הגיעה היריבה מעיר הבירה עם הבעיות שאופפות אותה אך אלן אוז׳בולט בראיון לפני המשחק הגדיר זאת נהדר וצפה את המתרחש כשאמר: ״הבעיות שלהם הם הבעיות שלהם אנחנו צריכים להגיע ולעשות את העבודה״.

והוא בהחלט עשה את העבודה.

ערב נהדר עבר על החבורה האדומה בסמי עופר ונדמה שכל מי שהיה צריך ביטחון נוסף קיבל אותו, צמד המגנים שלנו רשמו משחק על גבול המושלם עם בלוק בהגנה ותמיכה בלתי פוסקת בהתקפה תוך כדי שהם מבשלים וכובשים שאפו ענק לדודי ולדור על הערב הזה.

תורג׳י חוזר לכבוש ורושם 10 שערים מפתיחת העונה, חנן ממן ממשיך בכושר הנפלא שלו לאחרונה מנהל את כל העסק ומסיים את הערב עם בישול, אלן אוז׳בולט… וואוו אלן אוז׳בולט…

הרבה מאוד זמן שלא היה פה חלוץ זר כל כך מוכשר כל כך וורסטילי ובעיקר והכי חשוב גולר ענק, שלושער נהדר לאלן שמביא אותו ל10 שערי ליגה!

שלושער ראשון לאלן בקריירה, שלושער ראשון העונה בליגת העל והשלושער הראשון מאז השלישייה שכבש מתן חוזז לרשת בני סכנין בינואר 2019.

קרדיט ענק מגיע גם לאלישע שעבר תקופה לא פשוטה אבל האמין בסגל והיום ראינו את כל היכולות של הסגל באות לידי ביטוי, שאפו ל-2000 אדומים שלא הפסיקו לדחוף לרגע ועכשיו צריך להמשיך בתנופה ולתקוע יתד בפליאוף.

רגע לפני הקרב הבא על הפליאוף ניפגש ביום שלישי באצטדיון

בלומפילד בהמשך המסע לגמר גביע המדינה שייערך בטדי, לא מורידים את הרגל מהגז!

עוד יכולה להיות פה עונה גדולה!

ניפגש בבלומפליד

שיהיה שבוע טוב

יאללה הפועל!❤️

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים