Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

סיכום משחק מאת רותם סגל.

הפועל אלמוג חיפה רושמת הערב 6 מחזורים ללא ניצחון עם הפסד 1:0 באצטדיון העירוני בנתניה, גם כרטיס אדום שנשלף לחובת הצהובים לקראת הסיום לא הועיל והאדומים בחיפה יצטרכו להבין איך יוצאים מהמשבר.

האדומים הגיעו למשחק הגשום הערב בסגל חסר ללא חמישה שחקני הרכב כשסרדל, קפילוטו, טורה, לויטה וכמובן תורג׳מן נעדרו בשל פציעות ומחלות שונות, למרות זאת עלה הרכב ראוי שרצה לפתוח סיבוב ברגל ימין.

המחצית הראשונה התאפיינה במשחק לא מסודר 2 הקבוצות הרבו לאבד כדורים והתקשו לייצר מצבים מסוכנים לעבר המסגרת, ממש בסיומה של מחצית שלמה די שוממת סער פדידה מצא עצמו במצב נהדר לכבוש אחרי פריצה ממחצית המגרש אבל דני עמוס הדף. הקבוצות יורדות למחצית ב0-0 שלא מחמיא למי מהקבוצות.

אל המחצית השנייה המארחים מנתניה יצאו טוב יותר ובדקה ה56 הם גם כבשו את השער הראשון כשזלאטנוביץ הוריד כדור חוץ ליניב מזרחי והחלוץ הצעיר המשיך בנגיעה לרשת, 1-0 נתניה, הדקות לאחר השער התאפיינו במבול חילופים ובבזבוזי זמן לגיטימיים מבחינתם של הנתנייתים. נס זמיר שנכנס כמחליף כמעט כבש מתוך הרחבה אך הכדור שלו ליטף את קורת השער, 10 דקות לסיום ההתמודדות הצהובים נשארו ב10 שחקנים כששחוביץ המחליף תיקל את טאפוקו וזכה לצהוב שני, לאחר האדום האדומים ניסו להוציא לפחות נקודה מהערב אך הנסיונות ההתקפיים היו מבולבלים ולא מסודרים תחת הגשם השוטף, ממש בסיום קווין טאפוקו כמעט ועשה את זה אבל הבעיטה שלו הלכה לעבר ידיו של דני עמוס, בסיום הפסד מאכזב 1-0 למכבי נתניה.

11 השחקנים שיעלו על הדשא במחזור הקרוב צריכים לירוק דם ולעשות הכל כדי לעצור את הרצף השלילי.

אין זמן לשקוע במרה שחורה

כבר ביום שבת אשדוד מגיעה לסמי עופר

צריך לעשות הכל אבל הכל כדי לרדת עם 3 נקודות!

לא לוותר עד השנייה האחרונה!!

עוד יבואו ימים טובים

המשך שבוע טוב

יאללה הפועל!❤️

🔴⚫️🔴⚫️

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים