Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

מאת יובל מרון | פתיחה מאכזבת לגביע הטוטו עם הפסד ביתי, 2-0 לסכנין, קלינגר: ״המטרה שלי היא להפוך את הקבוצה לעומת מה שהיה בחצי השנה האחרונה״

אחרי פגרה קצרה מהרגיל בעקבות המונדיאל בקטאר, כשההתרגשות והגעגועים בשיאם, החלה הערב הפועל לאוס מדיה חיפה את דרכה בגביע הטוטו במפגש נגד בני סכנין. אשתקד, החבורה באדום שחור שלנו עשתה חיל במפעל כשנעצרה רק בחצי הגמר לאחר דו קרב פנדלים מותח מול מחזיקת גביע המדינה, הפועל ב״ש. הערב לעיני כ-1800 צופים מהם 1500 אדומים שדחפו את הקבוצה במיוחד לאורך המחצית הראשונה. מתיחת הפנים באה לידי ביטוי כשלא פחות משמונה שחקנים חדשים פתחו בהרכב, כשאור הזרקורים הופנה לחמשת הזרים החדשים שלנו. בסופו של דבר, על אף פתיחה טובה ודקות איכותיות שלא תורגמו למצבים, העובדה כי ההרכב חדש וההכנה עוד בעיצומה ניכרה והקבוצה רושמת הפסד ביתי מאכזב. לפני שריקת הפתיחה, העלנו את זכרם של אוהדי הקבוצה וחלק מהמשפחה האדומה לעד, יובל קשת ואדם כהן.

הפועל פתחה בסערה ומוטיבציה אופיינית תחת קלינגר, כשבעשר הדקות הראשונות סילבה, מירון וקווי כמעט ורשמו שערי בכורה אך החמיצו ממצבים קורצים. בדקה ה-13 האורחת עלתה ליתרון כשקרן של כיאל נחתה על ראשו של חילו שנגח מקרוב פנימה. בדקה ה-32 הקשר הצעיר שלנו, עמית מאיר, חילץ מצויין אך נעצר על ידי עמוס בתוך הרחבה באחד על אחד. בדקה ה-56 מלמד העלה את האורחת ליתרון 2-0 עם כיבוש מקרוב. עשר דקות חלפו ותורג׳י שנכנס כמחליף נעצר על ידי עמוס במצב של אחד על אחד אחרי מסירת עומק של חנן ממן שעלה אף הוא מהספסל.

מאמן הקבוצה ניר קלינגר התייחס למשחק ואמר: ״בשלב הזה של העונה הרבה דברים תלויים בביטחון ובאנרגיה. פתחנו את המשחק מצויין ואז חטפנו שער מיותר בקרן וזה שינה את כל המשחק. גם במחצית השניה לא השכלנו לנצל את הדקות הטובות שלנו. נסיק מסקנות ונבצע את הלמידה הדרושה מהמשחקים האלה בשביל להגיע לליגה מוכנים. המטרה שלי היא להבין את הקבוצה לעומק ולהבין איך אני הופך אותה ב-180 מעלות ממה שהיה בחצי השנה שעברה, לשם כך הגעתי".

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים