Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

אנו שמחים להודיע על החתמתו של חאתם עבד אלחמיד במועדון. אל חמיד הושאל מהפועל באר שבע עד תום העונה להפועל לאוס מדיה חיפה בתום מו"מ שניהל הבעלים יואב כץ עם הנהלת הפועל באר שבע וסוכנו של השחקן דודו דהן. השחקן יצטרף לאימוני הקבוצה ויוצג במסיבת עיתונאים בהמשך השבוע.

הרזומה של אל חמיד בן ה-31 כולל בין היתר 15 הופעות בנבחרת ישראל, זכייה באליפות המדינה, גביע המדינה והסופר קאפ עם הפועל באר שבע. כמו כן שיחק במשך עונה חצי במועדון הפאר הסקוטי סלטיק

אל חמיד אמר לאחר החתימה: "אני רוצה להודות לבעלים יואב כץ למאמן הקבוצה ניר קלינגר על האמון והרצון הגדול שאני אגיע להפועל חיפה. אני מצפה להתחיל עם החברים החדשים שלי את האימונים ולעשות הכל בשביל הצלחת הקבוצה העונה"

הבעלים יואב כץ: "עשינו מאמץ גדול לקלוט אלינו שחקן איכותי ובעל רקורד מרשים כמו חאתם ואני שמח שהצלחנו בכך. חאתם מצטרף למשפחה חמה שתקלוט אותו מהר. הוא יעזור לשדרג את סגל הקבוצה ויתרום מהניסיון והמנהיגות שלו כדי לקדם את הקבוצה לעבר המטרות שהצבנו"

המאמן ניר קלינגר: אני מאוד שמח שאנחנו ניפגשים שוב. היכולות והכישרון שחאתם יביא להפועל חיפה יתנו לקבוצה מימד נוסף שחסר לנו. מאחל לחאתם הצלחה רבה"

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים