Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

מאת רותם סגל.

התפאורה כבר היתה מוכנה לערב פרידה מלבב, ילדיי השחקנים עלו איתם למגרש ויצרו מראה מרגש, גבריאל תאמש דרך שוב על כר הדשא, משפחת בוזגלו היתה מוכנה לחזרה של הילד.

גילי ורמוט ורסמוס סויסטאד קיבלו את תואר שחקן העונה על פי בחירת האוהדים והיתה תחושה שלמרות כל מה שעברנו העונה אנחנו הולכים לסיים אותה בטעם מתוק, לצערנו החלק החיובי הסתיים לפני תחילת המשחק.

חוסר ריכוז בכדור קרן העלה את הלוזונים לייתרון ומשם הפועל פשוט הפסיקה לשחק, השער השני נראה כאילו סיים את המשחק למרות שהוא הובקע רק בדקה ה-26, צמד החילופים המהיר גם הוא לא הועיל והמחצית הסתיימה לא שום איום על השער.

המחצית השנייה נפתחה עם חילוף מאולץ שבעצם ביטל אפשרות להשפיע על המשך המשחק, גם במחצית הזו הפועל לא הצליחה למצוא את המסגרת ובדקה ה74 היה זה תאי בריבו שקבע את תוצאת המשחק.

הפועל חיפה מסיימת את עונת 2018/19 עם 2 ניצחונות ביתיים בלבד, צריך לעשות הרבה חושבים לקראת העונה הבאה בכדי לוודא שהנתון המביך הזה לא יחזור, בלי להפוך את הבית למבצר יהיה לנו קשה מאוד להגיע להישגים.

המשחק באשדוד הוא לא כדי לסמן וי, הוא יהווה את הצעד הראשון לעונה הבאה, כל שחקן שרואה את עצמו ראוי לסגל בעונה הבאה צריך להוכיח את זה על המגרש באצטדיון הי״א.

שיהיה שבוע טוב לכולכם

ניפגש בפרק הסיום באשדוד

יאללה הפועל! ❤

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים