Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

הרצף נקטע עם הפסד אכזרי/ סיקור המשחק מאת ניר בר

מזג אוויר קריר ושעה נוחה לכדורגל הביא לאצטדיון נתניה קרוב ל-600 אוהדים אדומים שהפכו את היציע מזרחי באצטדיון ליציע עמידה ולא הפסיקו לעודד.

הפועל אלמוג חיפה הגיעה למשחק לאחר רצף של 5 משחקים ללא הפסד הכולל רצף של 3 ניצחונות ומשחק שלישי בתשעה ימים. אלישע פתח עם מערך של 4-3-3. גל אראל קיבל את המפתחות לקישור האחורי יחד עם לירן סרדל בעמדה 8 שנע בין שתי הרחבות ופדידה בעמדה 10 מאחורי החלוץ. תכנית המשחק של אלישע כללה, בין היתר, ויתור על אחזקת הכדור וירידת השחקנים לחצי המגרש של חיפה, הנעת כדור מהכנפיים ויצירת קומבינציה בין שחקן כנף-מגן וקשר אמצע, כניסת ממן למרכז וכניסה של זמיר כחלוץ שני לרחבה; ומנגד חדרה עלתה עם מערך של 3-5-2 .

המשחק נפתח טוב לשחקני חיפה שעם תחילת המשחק הגיעו למספר חצאי מצבים ואף לויטה פתח טוב כשהצליח בדקה החמישית באחד על אחד מול סטפן אלפרד, לאחר טעות של אנתוני.

לאחר כמחצית השעה ודווקא לאחר שחדרה השתלטה על מרכז המגרש, הגיע שער נהדר של גל אראל ממרפסת הרחבה לאחר בישול של זמיר, אך השער נפסל לאחר דקות ארוכות על-ידי ה-VAR בטענת נבדל מאוד מאוד גבולי. בדקה האחרונה של המחצית הראשונה, כקדימון לדקה האחרונה של המשחק, סטפן אלפרד, לאחר מסירה כפולה עם אוסמאן, מצא את עצמו פנוי 6 מטרים מול לויטה בפינת תיבת החמש ולויטה, שוב, הצליח לגבור ושמר על התוצאה מאופסת.

המחצית השניה היתה ברבה בשליטה של חדרה, שאף היתה יותר אגרסיבית מחיפה. לאחר ששחקני חיפה לא הצליחו לשנות את המשחק או לייצר איומים כלשהם לשער של לבקוביץ', אלישע הכניס בדקה ה-63 את טורה במקום אראל ואת ליואיץ' במקום פדידה וניכר שהמשחק של חיפה הפך שוטף יותר. לבקוביץ בלם את סרדל אחרי מסירה של ליואיץ' ותורג'מן בעט החוצה מזוית קשה אחרי מסירה של סרדל.

דווקא לאחר שנראה בדקות האחרונות ששתי הקבוצות השלימו עם התיקו הרמה של מנשה זלקה לרחבה בדקה האחרונה של תוספת הזמן מצאה את הראש של ג'ונתן סיסה שהצליח לנגוח לרשת לאחר יציאה לא טובה של לויטה ונפילה של והבה. הפסד אכזרי במשחק שהיה כתוב עליו 0:0.

אז מה אפשר לקחת מהמשחק?

  • לויטה הציל את חיפה פעמיים, אך פעם אחת ששגה גרמה להפסד. ניכר שגם האוהדים שנותרו אחרי סיום המשחק הכירו בכך והעידוד ללויטה בסיום המשחק מראה על בגרות של קהל שיודע להעריך שחקנים גם אחרי הפסד.
  • הבילד-אפ של הקבוצה והתנועה ללא כדור מצריך שיפור, כמו גם פתרונות נוספים בהתקפה, בעיקר במשחק שבו הקבוצה לא הצליחה לאיים על השער.
  • בחירה טקטית לשחק עם קו הגנה נמוך לצד ויתור על ניסיונות חילוץ בחצי המגרש של חדרה (2 ניסיונות כל המשחק – הנתון הכי נמוך של חיפה העונה) היא טקטיקה שהצלחתה תלויה בין היתר באגרסיביות בחצי המגרש של חיפה, תיקול מהיר על כל שחקן יריב עם כדור וניצחון ברוב המאבקים – נתונים שלפי המשחק האחרון מצריכים שיפור.
  • טורה מצליח לשנות את השטף של המשחק וליואיץ' (שתי מסירות מפתח כולל מסירת מפתח נפלאה לסרדל) מתחיל להסתגל.
  • המצטיין שלי: דור מלול במשחק טוב, הכולל 2 מסירות מפתח נהדרות, 6 דריבלים מתוכם 5 מוצלחים (מקום ראשון בחיפה), 80% הצלחה במאבקים (כמעט פי 2 מהממוצע של הקבוצה) ויחס איבודים/חילוצים חיובי.
  • קבוצה טובות מפסידות. קבוצות טובות מאוד יודעות להתמודד עם ההפסד כבר במשחק הבא.

ביום ראשון משחק מול סכנין בשעה 19:00 בקרב ישיר על הפלייאוף העליון. יש מספיק זמן לשפר, להשתפר ולהכשיר את אלן אוז'בולט להמשך מאבקי הפלייאוף והגביע. בואו. הקבוצה צריכה אוהדים דווקא ברגעים מלאי אתגרים.

צילום: שלומי גבאי

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים