Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

הפועל חיפה הציגה אחר הצהריים את אחד ממשחקיה החלשים ביותר העונה, רצף המשחקים ללא הפסדים נקטע והפועל תהיה חייבת להחזיר את הנקודות האלה מול יריבות בכירות מהקבוצה שפגשה היום.

אם לומר את האמת התוצאה הסופית מחמיאה מאוד להפועל חיפה, אשדוד לא היתה רחוקה מלהכפיל אותה, ארני שטקוס עם כמה הצלות מצויינות מסיים היום כמצטיין שלי בהפועל חיפה וזה בעצם מסכם את הכל. הצהוב החמישי לקפטן דור מלול שיחמיץ את הדרבי היווה אקורד סיום לאחר הצהרים עגומים.

ולמרות כל זה חייבים להיות הוגנים ולהסתכל על התמונה הגדולה, הפועל חיפה הפסידה לראשונה מזה 11 משחקים, רחוקה משחק אחד מהשוואת שיא המועדון בליגת העל נכון ביכולת חלשה ובבלאגן אחד גדול על המגרש אבל אי אפשר להגיד שהערב הזה מעיד על הכלל.

מי מאיתנו לא היה קונה הפסד כל 12 משחקים? מי מאיתנו לא היה חותם על להיות במקום בו אנו נמצאים כאשר שרון הגיע לתפקיד בחודש נובמבר? למי שלא זוכר היינו מתחת לקו.

יום רע במשרד יכול לקרות. השאלה היא איך אתה מגיע למשרד ביום למחרת, היום למחרת של הבחורים של מימר הוא בשבת הבאה נגד בני יהודה, מהמשחק הזה אין דרך חזרה.

יש שבוע שלם להבין מה השתבש היום או יותר נכון איך לומדים מזה להמשך ואז יהיו לבחורים של מימר 90 דקות להראות לנו שאחר הצהריים הזה היה רק יום רע במשרד.

שאפו ל4400 אדומים שניסו, דחפו ועודדו אבל היום שום דבר לא עזר

ניפגש בשבת ב18:15 במושבה

הם כבר הוכיחו לנו אחרת

מגיעים לדחוף תבחורים חזרה למסלול!

שיהיה שבוע טוב לכולכם

יאללה הפועל! ❤

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים