Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

נעצר הרצף מול האחות האדומה/סיכום משחק מאת רותם סגל.

רצף של עשרה משחקים ללא הפסד ובהם חמישה ניצחונות רצופים מול האחות האדומה מתל אביב נעצר אתמול בהפסד ביתי 2:0 לעיני 5500 צופים, ש-2500 מהם הביתה מאוכזבים מצהריים עגומים. החיפאים הגיעו עם מספר חיסורים בהרכב הראשון אך כמות החיסורים של האורחת היתה גדולה יותר ומספר שחקנים מקבוצת הנוער של הפועל ת"א פתחו בהרכב, בסיום 2-0 עצוב מאוד לאורחים שכאמור מסיים רצף ארוך מאוד של נצחונות בדרבי האדומות.

בפתיחת המשחק לירן סרדל וחנן ממן זכו לכבוד על ציון 200 ההופעות במדים האדומים שחורים וקיבלו חולצה מסוגרת עם הספרה 200 מחבר הנהלת המועדון והיועץ המשפטי עו"ד עידן גולדנברג, מכאן ואילך נגמרו הסיבות לחייך. חצי השעה הראשונה של פתיחת המשחק יצרה מצג שווא של שליטה אופטית של המארחים, השליטה היתה עקרה ולא מסוכנת כולל 3 קרנות רצופות.

השליטה האופטית התפוצצה בפנים בדקה ה34 כשאופק ביטון סיים מהלך התקפי יפה מאוד עמוק ברשת, זו גם היתה תוצאת המחצית.

במחצית השנייה חניכיו של אלישע לוי השתלטו על מרכז המגרש ושתי הצלות של שטקוס לבעיטות של פדידה וממן ועוד בעיטה של חנן ממרכז הרחבה נבלמה. מהצד השני הפועל תל אביב עקצה בדקה ה-86 אחרי הקשתה של שי אליאס.

ללא שיפור ניכר ביכולת ובאנרגיות מאבקי הפליאוף העליון עלולים להתחלף למאבקים מסוג אחר. ובכל זאת נקודת אור אחת מהמשחק, אלון תורג'מן חזר למגרשים אחרי למעלה מחודשיים ובכמה מהלכי כדורגל הזכיר עד כמה הוא חסר לנו וכמה טוב שהוא שוב איתנו.

תרימו תראש

כבר עברנו תקופות קשות מאלה

עוד יבואו ימים טובים

יאללה הפועל!❤️

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים