Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

הפועל חיפה סיימה את משחקה הערב במחנה האימונים ברומניה בתיקו 3:3 מול ראפיד בוקרשט הנחשבת לקבוצה החזקה בליגת המשנה ברומניה. הקבוצה המקומית הובילה 0:2 במחצית במשחק שנערך לעיני 3,000 אוהדים מקומיים שעודדו ללא הפסקה. במחצית השניה השתנתה התמונה וחניכיו של חיים סילבס הפכו את התוצאה. אלמוג בוזגלו צמצם בדקה ה-58 אחרי קרן של גילי ורמוט ולאחר מכן בדקה ה-76 מהראן לאלא שנכנס כמחליף חטף כדור מההגנה והשאיר את עידן שמש לגלגל פנימה. כעבור דקה הושלם המהפך לאחר שלאלא כבש במבצע אישי בבעיטה מ-20 מטרים. הרומנים הישוו 5 דקות לסיום בבעיטת עונשין מ-11 מטרים.

הקבוצה סיימה את המחנה במאזן של שני ניצחונות ותיקו ובסך הכל המאזן עד כה במשחקי ההכנה ארבעה ניצחונות ותיקו. הבעלים יואב כץ: "בסך הכל היה מחנה אימונים מוצלח מקצועית וחברתית. המשחקים חשפו את נקודות החוזקה והחולשה שלנו ואותן נצטרך לשפר".

מאמן הקבוצה חיים סילבס: "לגבי המשחק הערב.

אני לא מרוצה מההופעה שלנו היום במיוחד מהמחצית הראשונה, אבל מרוצה מהאופי שהראינו ודרכו חזרנו למשחק, שסיים מחנה חיובי מאוד באוירה טובה מאוד ותנאים מעולים. הסגל יקבל עוד עזרה בקרוב ונשתמש גם במשחקי גביע הטוטו הקרובים כדי להגיע מוכנים למשימות בליגה ובגביע העונה. מחכים כבר להתחיל לשחק כשהאוהדים שלנו איתנו במגרש".

בשני משחקי ההכנה הראשונה גברה הפועל חיפה 1:3 על גלוריה בוזאו (מהראן לאלא 2, עדן בן בסט) ו-0:2 על אס.סי מיובאני (אלמוג בוזגלו, גיא חדידה), שתי הקבוצות משחקות בליגה השניה ברומניה.

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים