Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

במסגרת פעילות המועדון למען הקהילה התקיים לפני המשחק מול הפועל תל אביב טקס בשיתוף עם עמותת "ספיישל אולימפיקס ישראל" המקדמת בעלי מוגבלויות שונות באמצעות פעילות ספורטיבית

שחקני הקבוצות והשופטים עלו למגרש עם חולצות לבנות ועליהן הכיתוב  עם לוגו של "ספיישל אולימפיקס ישראל" והכיתוב "הניצחון בידיים שלנו". במהלך הטקס שנערך לפני המשחק והועבר בשידור חי בטלוויזיה, הקריא הכרוז יקריא טקסט ייעודי באורך דקה כאשר על המסך יוקרן סרטון. לאורך המשחק דאג המועדון לכך שיוקרנו שקופיות "רצות" עם הכיתוב "הניצחון בידיים שלנו"

הטקס התקיים במסגרת קמפיין של עמותת "ספיישל אולימפיקס" לגיוס כספים עבור פרויקט "ספורטאי צעיר"-פעילות ספורט התפתחותי לילדים עם מוגבלויות.

להלן הטקסט אותה הקריא הכרוז 

מועדון כדורגל הפועל התאמה חיפה ממשיך גם העונה את הקשר האמיץ עם עמותת "ספיישל אולימפיקס" ושמח לתת היום את הבמה לספורטאים והספורטאיות המוכשרים של העמותה. ספיישל אולימפיקס, פועל ברחבי העולם למען אנשים עם מוגבלות קוגניטיבית ותקשורתית, ויוצר עבורם מגוון רחב של פעילויות ותחרויות ספורט, במטרה להוכיח לאנושות שכל אדם יכול להגיע להישגים חסרי תקדים, אם רק ניתנת לו אפשרות. היום יותר מתמיד, אנחנו מבינים שרק ביחד אפשר לנצח. בשביל להצליח צריך סביבה תומכת והשקעה לאורך השנים. אי אפשר לנצח את המשחק הזה לבד! לשם כך מפעיל ספיישל אולימפיקס ישראל את תוכנית ״ספורטאי צעיר" המאפשרת לילדים עם מוגבלות קוגניטיבית לפתח יכולות ולהעצים כישורים וכל זאת באמצעות הספורט.

באמצעות הפעילות הילדים מקבלים הזדמנות שווה להתקדם ולהצליח. בואו להיות חלק בשינוי, הצטרפו לפעילות הארגון, והשפיעו לטובה על חייהם של אלפי ילדים ואפשרו להם לחוות אושר והצלחה.

הניצחון בידיים שלנו!

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים