Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

מאת יובל מרון | הפסד אכזרי בדקות הסיום בבלומפילד בסוף תוספת הזמן בפעם השניה בתוך שלוש שנים. מוטיב הלחימה וחוסר המחץ ממשיך

פחות מ-72 שעות לאחר ההפסד הדחוק בדרבי, במסגרת המחזור האחרון לסיבוב הראשון בליגת הבורסה לניירות ערך, יצאה אמש הפועל לאוס מדיה חיפה לאיצטדיון בלומפילד, למפגש קשה נגד הטוענת לכתר, מכבי ת״א. בפן המקצועי, רוני לוי חסר שחקנים משמעותיים בדמותם של חאתם אלחמיד(מורחק) ותורג׳מן את גוזלן הפצועים. חרף היריעה הקצרה, אחרי פתיחה מבולבלת החבורה שלנו שוב עמדה היטב על כר הדשא במרבית הדקות כאשר חוסר הדיוק בחלק הקדמי בלט לעין בהתקפות המעבר. מן העבר השני, פעולה אחת חדה של המארחת הספיקה כדי להכריע את תוצאת המשחק באופן דרמטי וכואב. על אף שני ההפסדים, אנו יכולים להיות מעודדים מהשינוי המהיר והדרסטי הנראה לעין תחת רוני לוי, כשעם החיזוק המתאים בחלק הקדמי מצפה לנו סיבוב שני איכותי יותר.

הקבוצה הביתית פתחה בסערה וכבר בדקה ה-12 נפסלו לה שני שערים בנבדל. עשר דקות חלפו ובעיטה של ריקן פספסה במעט את המסגרת. בדקה ה-30 סרדל התקדם היטב אך בעט חלש מקצה הרחבה. בדקה ה-40 בעיטה של סרדל עלתה מעל לשער. בתוך תוספת הזמן לויטה הדף היטב ניסיון של ריקן. פחות משלושים שניות עברו ויובאנוביץ החמיץ ממצב פנטסטי. בדקה ה-54 זהבי החמיץ באחד על אחד. הפועל הגיעה למספר התקפות מעבר נהדרות אך לקתה בחסר בפעולה המסיימת. בדקה ה-70 קוואמי קווי קיבל הזדמנות מצוינת אחרי פריצה של ממן ומסירה של קמארה אבל הבעיטה שלו נהדפה לקרן. בדקה ה-93 הצלה ענקית של לויטה מנעה מפרץ לנגוח מקרוב פנימה. עמוק בתוך תוספת הזמן יובאנוביץ קבע 0-1 אכזרי וכואב עם בעיטה מתוך הרחבה. בפעם השניה בתוך שנתיים שהקבוצה סופגת מול מכבי תל אביב בדקה האחרונה של תוספת הזמן (הפעם הקודמת בעונת 19/20 4-3).

700 אדומים ראו את הקבוצה שלהם בפעם האחרונה בסיבוב הראשון שהיה מאכזב ברובו ואופיין בטלטלות בצוות המקצועי ובסגל עצמו.

צילומים: מכבי תל אביב האתר הרשמי, רמי גרידיש

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים