Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

המחווה המרגשת של שחקני הפועל התאמה חיפה לאוהד הקבוצה בן 9 שהציל חייל במצוקה

רואי הלל, אוהד הקבוצה בן 9, מחיפה קיבל לאחרונה תעודת הוקרה ממחוז חוף של משטרת ישראל בזכות תושייה שגילה שהביאה להצלת חייל שהיה במצוקה. בעקבות כך זכה רואי לטקס בו קיבל תעודת הוקרה מידיו של רפ"ק קובי מרקוביץ מפקד משל"ט מחוז חוף. גם בקבוצה האהובה עליו לא נותרו אדישים למקרה והכינו לו הפתעה מיוחדת.

הכל החל כאשר רואי יצא לטיול עם כלבו בשכונת מגוריו בחיפה. כאשר הגיע לגן המשחקים הבחין בחייל שוכב ללא הכרה כאשר פניו על הקרקע. רואי המבוהל התקשר להוריו שביקשו ממנו לצלם את החייל ולשלוח להם את התמונה. בעקבות כך הוריו של רואי התקשרו למוקד 100 שהזעיקו למקום ניידת משטרה וטיפול נמרץ. החייל פונה לבית חולים במצב קל ואין ספק שערנותו של רואי מנעה הדרדרות במצבו.

סיפור גבורתו המרגש של רואי הלל הגיע למנכ"ל המועדון אורן שטרלינג בעקבות פוסט שפרסם אביו. בעקבות כך יצר קשר שטרלינג עם אביו רני וקיבל פרטים נוספים על הילד והמקרה. שטרלינג החליט להפתיע את הילד שקיבל זמן קצר מאוחר למכשיר הפל' שלו סרטוני ברכה אישיים משחקני הקבוצה. כמו כן הבטיח לשטרלינג כי ברגע שיתאפשר תארח הקבוצה אותו באחד האימונים ובמשחקי הבית.

רני הלל: "הופתעתי לקבל את שיחת הטלפון מאורן זמן קצר לאחר שהעלתי את הפוסט וכמובן מהמחווה המפתיעה לרואי, ברכות אישיות משחקני הפועל חיפה. רואי התרגש מאוד וכבר מחכה לרגע שיוכל לפגוש את השחקנים באופן אישי".

שטרלינג: "זה המעט שהיינו יכולים לעשות להביע את הערכתינו למעשה הגבורה של רואי".

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים