Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

לאחר סגירת חלון ההעברות נפתח חלון ההזדמנויות לצאת לדרך חדשה עם שחקנים חדשים שהצטרפו אך התוצאות אותן תוצאות למרות שיפור ניכר ברמת המשחק.

סילבס פתח במערך של 5-2-3 כאשר ווהבה חזר לפתוח במרכז ההגנה עם סרדל שהצטרף לגיבוי משמאלו ומשפתי מימינו. המגינים היו מלול מימין (עם כמות יפה של 4 מסירות מפתח) וגורפינקל בהופעת בכורה מרשימה בשמאל (רוב מוחלט של התקפות חיפה עברו מהצד הזה ועם הכי הרבה דריבלים מוצלחים בחיפה: 5 מתוך 6). מלפניהם ניצבו 2 קשרים אחוריים של חיפה – אלטמן ואראל (8 תיקולים – הכי הרבה בחיפה) ובהתקפה שיחקו שלושה חלוצים: גאנם חלוץ מרכזי (מקום ראשון בחיפה במאבקים), אגאדה משמאל (מקום ראשון בחיפה באיומים למסגרת) ונס זמיר עבר הפעם לאגף ימין (2 מסירות מפתח, ו- 5 דריבלים).

תכנית המשחק של סילבס כללה, בן היתר, ויתור על אחזקת הכדור, ציפוף ההגנה בשני קווי הגנה קשוחים ושליחת כדורים לחלוצים של חיפה. לכך לנתניה לא היה מענה משמעותי משך כל השעה הראשונה של המשחק.

דווקא חיפה הצליחה להגיע למספר הזדמנויות טובות במחצית הראשונה: זמיר (דקה 25) בהגיע למצב בעיטה טובה אחרי מסירה של גאנם, גורפינקל (דקה 36) בעט קצת מעבר למסגרת לאחר שעבר 2 שחקנים בדריבל יפה בינת הרחבה, זמיר (דקה 37) פגש את הרשת החיצונית לאחר מסירה טובה של מלול וגאנם (דקה 45) החמיץ באחד על אחד מול דני עמוס. מחצית טובה של חיפה שעם קצת יותר ריכוז ומזל היתה מסתיימת באופן מרשים. מנגד נתניה כמעט ולא הגיעה לשער חיפה ולא הצליחה למצוא שטחים פנויים מאחורי ההגנה של חיפה.

במחצית השניה, חנן ממן עלה למשחק בהופעת בכורה בדקה ה-53 במקום גאנם וסילבס אפשר לאגאדה להיכנס לעמדת החלוץ המרכזי. כתוצאה מכך נתניה הגיבה בחילוף משולש ותוך מספר דקות נתניה עלתה ליתרון ראשון (דקה 64) בבעיטה של חן עזרא לאחר רפיון בצד הימני של הגנת חיפה במצב הראשון של נתניה במשחק.

לאחר השער סילבס שינה למערך של 4-3-3: סרדל עלה לקישור האחורי, ברסקי החליף את גל אראל ובוזגלו החליף את אלטמן. השינוי במערך והחילופים שינו את המומנטום של המשחק לטובת חיפה והמשיך את מגמת יצירת המצבים של חיפה ובהמשך סילבס הוסיף שחקני התקפה: דראושה החליף את נס זמיר ופדידה החליף את לירן סרדל.

דווקא לאחר מגמה התקפית של חיפה, נתניה הצליחה לכבוש שער נוסף (דקה 81) באמצעות פרייטר שהצליח להכניע את בוריץ' מזווית קשה לאחר בישול של עזרא מהצד הימני של הגנת חיפה.

חיפה המשיכה במגמה התקפית. מלול מסר נפלא לחנן ממן (דקה 89) שהחמיץ מול דני עמוס ובתוספת הזמן (דקה 94) משפתי מסר כדור ארוך ונפלא לאגאדה שהצליח להתגבר על 2 שחקני נתניה, הטעה את דני עמוס וכבש שער שנתן לחיפה כמה דקות של תקווה. בסיום 1:2 לנתניה ופתיחת עונה החלשה ביותר מאז עונת 2011/2012.

למרות ההפסד, אפשר וצריך לקחת מהמשחק את הכמות החריגה והמרשימה מאוד של מסירות המפתח במשחק: 15 שמתוכן 7 הובילו למצבים מול שערו של דני עמוס (מול מסירת מפתח 1 של נתניה). כן ראוי לציין את שחקני חיפה שהצליחו לנצח את שחקני נתניה במספר המאבקים המוצלחים ובמסירות המקדמות במשחק. הרכות בהגנה וספיגת השערים בקלות מרגיזה הרבה פחות מעודדים.

כעת עם הפנים לדרבי.

יש מספיק זמן ללמוד מהמשחק האחרון ולראות כיצד ניתן לשמר את הנתונים הטובים של שחקני חיפה וכיצד אפשר לשפר ולהשתפר עוד כדי להגיע מוכנים להחזיר את הצבע האדום לחיפה. ניצחון בדרבי הוא מקום טוב להתחיל מסע של ניצחונות.

שבוע נפלא לכולם.

יאללה הפועל.

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים