Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

ראש עיריית חיפה, ד"ר עינת קליש רותם והבעלים של מועדון כדורגל הפועל התאמה חיפה, יואב כץ, קיימו בשבוע שעבר פגישת עבודה בלשכתה של ראש העיר בה השתתפו גם ממלא מקום וסגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט נחשון צוק ומנכ"ל המועדון אורן שטרלינג.

הפגישה אשר הוגדרה על ידי שני הצדדים כחיובית, דנה בנושאים הנוגעים לפעילותה של הפועל חיפה בעיר ובהם הפעלת מוזיאון במתחם סמי עופר, שדרוג מתקני האימון של המועדון וחיזוק שיתוף הפעולה בין המועדון לעירייה. כץ, העומד בראש מועדון הכדורגל של הפועל חיפה מזה 16 עונות, סיפר לראש העיר על האתגרים בהם הוא נתקל בניהול קבוצת כדורגל בעיר. קליש הודתה לכץ על תמיכתו לאורך השנים לקהילה.

ראש העיר חיפה, ד״ר עינת קליש-רותם: ״אני שמחה על קיום הפגישה שהיתה באווירה חיובית. סכמנו שנפעל במשותף לקדם את הנושאים שעלו בפגישה לטובת חיזוק הספורט בעיר״.

יואב כץ: "אני מודה לראש העיר גברת ד"ר עינת קליש-רותם וסגנה נחשון צוק על פגישה לבבית ועניינית. התרשמתי שקידום הספורט בכלל והמקצועני בפרט כמנוף כלכלי תרבותי לעיר נמצא בנפשה של ראש העיר. סיכמנו כי נעמוד בקשר בהמשך הדרך באמצעות נציגי המועדון ואנשי העירייה כדי להתקדם במספר נושאים שעלו לדיון".

צילום דוברות עיריית חיפה

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים