Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

"גביש סוכנות לביטוח" תמשיך לאמץ את מועדון כדורגל הפועל התאמה חיפה גם בעונה הקרובה ולוגו החברה יופיע על שרוולי חולצות המשחק. זוהי השנה השישית ברציפות ש"גביש סוכנות לביטוח" תאמץ את המועדון במסגרת הקשר האמיץ שנרקם בין הצדדים, הקשר שנוצר עם אלי גביש כאוהד הקבוצה והגיע לשיא בעונת הגביע וכאמור נמשך גם העונה הקרובה.

הבעלים יואב כץ: "אני מודה לספונסרים שתומכים בנו ובהם "גביש סוכנות לביטוח". תודה על האמון והמשך שיתוף הפעולה"

מנכ"ל המועדון אורן שטרלינג: "אנחנו גאים ש"גביש סוכנות לביטוח" בהובלתו של אלי גביש ממשיכים ללוות את המועדון כאחד מהספונסרים הראשיים והבולטים".

יצויין כי לשורת הספונסרים של המועדון הצטרפו העונה חברת "שורשים-מיזמי בוטיק" ו"גיטל פרויקטים".

"אחד מהערכים החשובים ביותר שמלווים אותנו במרוצת השנים הוא להחזיר בחזרה לקהילה." מסר אלי גביש, "השנה אנחנו גאים לפתוח את השנה השישית עם מועדון הכדורגל הפועל חיפה המצטרף לתמיכה שלנו במועדון הכדורסל הפועל חיפה ובאליפות ישראל באתלטיקה. אין מאושרים מאיתנו לראות את הספורטאים המוכשרים מובילים אותנו להישגים וכיבושים חדשים".

"גביש סוכנות לביטוח" פועלת למעלה מ-30 שנים בענפי הביטוח השונים ונותנת שירות מידי שנה לעשרות אלפי לקוחות בביטוחים עסקיים מורכבים, קבלנים, חיים וביטוחי הפרט השונים וידועים בשירות המצויין והמקצועי שהם נותנים לקהל לקוחותיהם הרחב והמגוון.

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים