Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group
קאמבק מרגש ברבע השעה האחרונה סידר ניצחון 1:2 על מכבי נתניה. מהפך רביעי של הקבוצה בדרך לניצחון, יותר מכל קבוצה בליגת וואן זירו.
הקבוצה הגיעה למשחק שנערך בשעה מוקדמת עם ארבעה חיסורים (מלמד, סבג, קמארה ומאיימבו), אבל הפועל לאוס מדיה חיפה של העונה יודעת לאתגר את עצמה.
הניצחון על נתניה השלים דאבל ניצחונות על חמש קבוצות בליגה- מ.ס אשדוד, הפועל חדרה, הפועל תל אביב, ביתר ירושלים וכאמור נתניה.
ועוד נתון מדהים לקבוצה של יואב כץ ורוני לוי – ניצחון שמיני ב-12 משחקי חוץ.
אחרי מחצית ראשונה חלשה בה ספגנו כבר בדקה השלישית מרגלי עוז בילו (משחק חמישי ברציפות בו הקבוצה סופגת) החליט רוני לוי להכניס שני שחקני שנתון 2005, נועם בן הרוש ויאלו קורקה השחקן הזר מגמביה של של קבוצת הנוער. הקבוצה החלה להשתלט על מרכז המגרש ובמפגן יעילות חוללה את המהפך.
מהלך התקפה אדיר בדקה ה-79 שהתחיל אצל נועם בן הרוש נמשך בבישול של תומר יוספי (רביעי העונה) וסיומת נהדרת של החלוץ הבלארוסי דמיטרי אנטילבסקי בשער בכורה (כובש עשירי העונה!). עודד צ'קול שקם מהספסל שוב הצליח להשפיע כמחליף (כבש גם את שער הניצחון מול הפועל ירושלים בטדי) כאשר סחט פנדל בדקה ה-85 אותו תרגם תומר יוספי לשער מספר 8 העונה. בסיום חגיגה גדולה בנתניה עם 1300 אוהדים אדומים שלא הפסיקו לדחוף.

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים