Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

הפועל חיפה מסיימת עוד ערב עגום בעונת 2018-2019 עם הפסד ביתי 3-1 למכבי תל אביב. הפועל חיפה נראתה הערב כעדר ללא רועה, מאורעות השבוע האחרון נתנו את אותותיהם על הדשא, כבר מפתיחת המשחק חוסר הארגון והבטחון הורגשו כאשר פעולות פשוטת כמו מסירות על 10 מטר לא הגיעו ליעד ואיבודי כדור שלנו סידרו פעם אחרת פעם מצבים ליריבה.

 המשחק נפתח רע מאוד כאשר איבוד כדור הוביל להזדמנות מצויינת למכבי שלא נוצלה אך את הכדור החוזר מכבי כבר לא פיספסה, לאחר כ15 דקות הורגשה התעוררות, מסירות הגיעו ליעד שלהן והיתה תחושה שהבחורים נכנסו למשחק, מכבי בדקות הללו מיעטה לסכן את השער והפועל התחילה להרגיש שאולי השד לא נורא כל כך ואפשר גם לשחק פה כדורגל, ממש לפני סיום המחצית עוד טעות בהגנה הוציאה את האוויר מהדקות האחרונות ושלחה את הקבוצות למחצית ב2-0 לצהובים.
2-0 לקבוצה שבמקום הראשון בטבלה בתוספת השבוע שעבר על הקבוצה בכל המישורים היו קצת יותר מידי בשביל הבחורים ונראה שהמחצית השנייה שוחקה לפרוטוקול בלבד, דור פרץ שעוד קצת עזר לנו זכר לימים באדום עם מספר איבודי כדור כבר התקשה להחמיץ ממטר והעלה את הצהובים ל3-0, לקראת סוף המשחק היה זה ריקי מטרבסקי שעמד במקום הנכון וממנו הכדור ניתז לרשת וקבע את תוצאת המשחק 3-1.

איש המשחק שלי הערב הוא גבריאל תאמש, לא כי זה תקין שהבלם שלי היה גם באגף גם למעלה גם למטה וגם בכל מקום שזה בעיקר מעיד על בלאגן אחד גדול, אלא כי הבחור הזה שעבר כבר כל כך הרבה בקריירה וימי ילדותו היו רחוקים מאוד מקריית חיים פשוט החליט שאם אף אחד לא רוצה אז הוא רוצה ולפחות ניסה בכל כוחו להציל את המולדת, עוד כמה כאלה ואולי גם כמה דברים היו נראים אחרת.

הפועל ממשיכה לספוג כבר משחק 7 ברציפות

מי שחושב שרק ההתקפה דרושה טיפול צריך לחשוב שוב, הרבה עבודה מחכה לשריף החדש שיכנס למשרד ונקווה שזה יקרה במהירות האפשרית, עבודה כה רבה עדיף להתחיל מוקדם ככל הניתן. לפני המשחק אמרנו תודה לחיים מגרלשוילי שפרש בגיל 36 בהן שיחק בין היתר 7 עונות במדי הפועל חיפה.

ניפגש באשדוד בתקווה עם שריף חדש מתוך מטרה לשלוף את קלף השינוי כיוון ולשנות כיוון לכל העונה הזו.

שבוע טוב לכולכם

יאללה הפועל!

מאת: רותם סגל

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים