Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

סיכום משחק מאת רותם סגל.

3 נקודות יקרות מפז השיגו החיפאים בקרב האדומות, יאקוב סילבסטר שוב הוכיח איזה רכש נפלא הוא  והאדומים מחיפה עוצרים את הרצף של התל אביבים וחוזרים עם כל הנקודות הביתה.

ניצחון חוץ ראשון באיצטדיון היפואי מאז עונת 2010/2011 אז חנן ממן כבש שער ניצחון לרשת מכבי תל אביב. וגם ניצחון חוץ ראשון בסיבוב השני שמצמיד את הקבוצה למקום החמישי (נקודה אחת)

מפתיחת המשחק האדומים מחיפה שלבשו שחור הערב היו חזק בעניינים, עם משחק הקרבה ומשמעת טקטית. כבר בדקה ה11 גיא משפתי חתך לכיוון המרכז העביר כדור לדור מלול באגף ודור עם כדור מעולה מצא את סילבסטר ברחבה, החלוץ הסלובקי בקור רוח מדהים ועם קצת מזל כבש את הראשון והשני שלו במועדון

בדקה ה-19 מיקל אולהה קיבל כדור ברחבה השתלט עליו בצורה יפה ובעט לרשת, לאחר צפייה במערת ה-var השער נפסל בשל עמדת נבדל של אולהה.

לקראת סיום המחצית כדור קרן של החיפאים מצא את הראש של גיא משפתי בתוך הרחבה והבלם נגח מקרוב לעמוד והחוצה, המחצית הסתיימה ב1-0 לאדומים מחיפה.

במחצית השנייה 2 הקבוצות לא הציגו כדורגל מזהיר, המשחק התנהל ברובו במרכז המגרש ו2 הקבוצות מיעטו לאיים על השער, כאשר האורחים מתבססים על הגנה נסוגה ויציאה למתפרצות. המצב המסוכן של האורחים הגיע בדקה ה74 כאשר לא אחר מיאקוב סילבסטר פרץ לתוך הרחבה ובעט לפינה הרחוקה כדור שפיספס במעט את השער, דקה לאחר מכן מאור בוזגלו מצא עצמו לבד ברחבה בעט כדור וולה לחיבורי השער ויסמין בוריץ הוציא את הכדור בהדיפה נפלאה.

 

עד לסיום המשחק לא נרשמו אירועים מיוחדים והאדומים מחיפה רושמים 3 נקודות יקרות במאבק שילך עד סוף העונה הסדירה על התמודדות בפליאוף העליון.

איש המשחק שלי הערב לא יכול להיות מישהו אחר מלבד הבחור ששינה את כל משחק ההתקפה שלנו והוא כמובן יאקוב סילבסטר החלוץ הסלובקי הנהדר, יאקוב עם שער שני ב2 משחקים ונראה שמתאים כמו כפפה ליד להפועל חיפה.

מלבד יאקוב אני רוצה לציין את גיא משפתי שנתן משחק הקרבה מעולה וגם היה מעורב בשער שכבשנו, גיא היה שם במקום בזמן הפציעות שתקפו את הקבוצה ומילא את החלל בצורה מעוררת כבוד וכל זה אחרי למעלה מחצי שנה שלא שיחק, שאפו ענק גיא!

כיף לפתוח שבוע בחיוך מאחל לכולנו שנפתח עוד ועוד שבועות מחוייכים,

יום שלישי נוסעים לקריית שמונה, חייבים לייצר רצף חיובי ולא להוריד את הרגל מהגז!

שיהיה שבוע טוב לכולכם

יאללה הפועל!

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים