Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top_header_img

מבזקים מהשטח

הפועל לאוס מדיה חיפה leos group

מאת רותם סגל

הפועל ״אלמוג״ חיפה מסיימת את הערב בסמי עופר עם נקודה ששומרת על פער 9 הנקודות מהקו האדום, המחצית הראשונה היתה מהחלשות שהצגנו העונה בעוד המחצית השניה היתה ההפך הגמור, בסיום 1-1 וחלוקת נקודות.

אל המחצית הראשונה האדומים מחיפה פשוט לא הגיעו, מפתיחת המשחק הקבוצה הציגה חוסר בטחון שנבע מרצף ההפסדים האחרון שהיא מייצרת, כבר בדקה ה8 נשרק כדור עונשין מ11 מטר לאחר ספק עבירה של אוהד לויטה על מיכאל אוחנה, רוטמן ניגש לבעוט ולוויטה עצר בהדיפה גדולה אך השופט קבע בעיטה חוזרת בהחלטה מאוד שנויה במחלוקת, תמיר עדי ניגש לבעוט הפעם ובעט לרשת. במקום שהשער שספגו יעיר את האדומים היכולת החלשה נמשכה ואך הוחרפה ולהפסקה הקבוצות ירדו ב1-0 לירושלמים.

המחצית השנייה נפתחה כהמשך של הראשונה ואז לאחר 10 דקות אלישע ביצע חילוף כפול ועבר לשחק במערך 4-4-2, מאותו רגע ראינו קבוצה אחרת על הדשא והאדומים החלו לתקוף את האורחים גלים גלים, משחק מהיר עם צירופים ואיומים על השער ממש קשה להאמין שהיה מדובר באותה קבוצה, בדקה ה70 היתרון על המגרש גם תורגם לשער כשאוז׳בולט סיים נהדר לפינה הקרובה מתוך הרחבה וקבע 1-1. שער 11 של החלוץ הסלובני ושער ראשון מאז השלושער במשחק הקודם מול ביתר. בישול שני לדודי טוויטו.

האדומים המשיכו עם הבליץ על השער הצהוב ואיתמר ניצן בערב גדול שמר את הביתרים במשחק, ממש לקראת הסיום זמיר כבר חשב שניצח את המשחק אך השער שכבש נכבש מעמדת נבדל ונפסל, בסיום 1-1 מבלבל מאוד בסמי עופר כשכל קבוצה עם מחצית בה היתה ביתרון מובהק ותחושה שהיתה צריכה לנצל את המחצית הזו כדי לנצח את המשחק.

אם נשחק כמו בחצי השני יגיעו גם הנצחונות יש פה סגל מספיק טוב כדי גם לייצר כדורגל מהנה וגם להביא נקודות ואולי אפילו גביע כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להאמין בעצמנו. לאחר הפגרה יוצאים למושבה בתקווה לגמור את סיפור התחתית ומתחילים בהכנות לחצי הגמר

שיהיה שבוע טוב לכולכם

חולצת משחק שנת המאה (בוגרים)

199.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

חולצת רטרו פסים אדום לבן

159.00
רכישה

חולצת טי שירט

50.00
רכישה

כובע שנת המאה

50.00
רכישה

עט הפועל חיפה

7.00
רכישה

צעיף קלאסי

60.00
רכישה

צעיף שנת המאה

60.00
רכישה

חולצת משחק שנת המאה (ילדים)

189.00
רכישה
בניית אתרים